mondi halı Haberi
Yeni yatırımlarıyla birlikte 50 bin metrekare kapalı alana ulaşan ve 2015 yılında 400 milyon TL ciroya ulaşma hedefiyle hızla ilerleyen Mondi, iki yıl içinde mobilya sektöründe Türkiye’nin üçüncü markası olma hedefinde. Son dört yılda yüzde 500 büyüyen, geçen yılı yüzde 30 büyüme ile kapatan Mondi, bu yıl yüzde 40 büyüme planlıyor.
Yatak başta olmak üzere baza, oturma grupları, modüler mobilya ve ev tekstili üretimi gerçekleştiren Mondi, 2013 yılında ürün gamına halıyı da eklemeye hazırlanıyor. Mondi’nin 2011 yılını yüzde 30 büyüme ile kapattığını anımsatan Mondi Genel Müdürü İzzet Sümer, bu yıl da yüzde 40 büyüme öngördüklerini ifade etti. İki yıl içinde Mondi’yi Türkiye’de üçüncü marka yapma hedefinde olduklarını aktaran Sümer, büyüme hedefi çerçevesinde 15 bin metrekare kapalı alanda kurulu tesisi mart...