NEF Gayrimenkul Haberi
Türkiye’nin yenilikçi ve konut satışında lider gayrimenkul markası olan Nef, ziyaretçi sayısı artan ve kullanıcı yelpazesinin giderek genişlediği web sitesini yeniledi. Detaylı müşteri araştırmaları ve kullanıcı testleri sonucunda Magiclick tarafından yenilenen sitede, ilk 6 ayda ziyaretçilerin talep formu doldurma oranı yüzde 137 oranında artış gösterdi ve siteden hemen çıkma oranında yüzde 12'lik bir azalma yaşandı. Aralık ayında 363 bin kişinin ziyaret ettiği sitenin, ortalama sitede kalma süresi ise yüzde 19 oranında artış gösterdi.
Son 4 senede 18 projede 6 binin üzerinde konut teslimi yapan Nef, yurt içi ve yurt dışından artan ilgiyi daha iyi karşılamak için web sitesini yeniletti. Müşteri portföyünün genişlemesi sebebiyle site artık Türkçe, İngilizce ve Arapça olmak üzere 3 farklı dilde kullanılabiliyor. Yakın dönemde ise sitede, Rusça...