03 / 05 / 2024

Taksi Çağrı Merkezi

Taksi Çağrı Merkezi

İstanbul Taksiciler Esnaf Odası, taksicilerin yarın kontak kapama eylemi yapacağı yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını açıkladı. Türkiye Taksiciler Vakfı, ihaleye tepki göstererek imza kampanyası başlatmış, kontak kapatma eylemi yapacaklarını duyur

Dikkat! İstanbul'da Pazartesi günü taksi yok!

İstanbul'daki taksiciler, kendilerinin görüşleri alınmadan düzenlenen bir ihaleyle İsrailli bir firmaya verilen Taksi Çağrı Merkezi’nin devreye sokulmasını protesto etmek için Pazartesi günü kontak kapatacak. Taksiciler "tekelleşme istemiyoruz" diyor...

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!

Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Dinar 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM'de!

Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesi Altmışevler Mahallesi'ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM gündemine taşındı. CHP'li Köksal, konuya ilişkin soru önergesi hazırladı...

Çorum 112 Acil Çağrı Merkezi binasının inşaatı tamamlandı!

2016 yılında yapımına başlanan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin binasının inşaatı tamamlandı. 7 milyon TL'ye mal olan bina hizmete girdi.

Adıyaman 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaatı başladı!

İçişleri Bakanlığı tarafından Adıyaman’da faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaat çalışmaları başladı. Toplam 10 bin metrekare üzerinde hayata geçirilecek proje 11 Milyon 564 bin TL'ye ihale edilecek.

Muş'ta Acil 112 çağrı merkezi inşa ediliyor!

Muş Valisi Seddar Yavuz, yapımına devam edilen Acil 112 çağrı merkezinin inşaat çalışmalarının devam ettiğini ve 2017 yılının Ekim ayında hizmete açmayı planladıklarını belirtti.

Amasya AFAD ve 112 acil çağrı merkezi inşaatında son durum ne?

Amasya Valisi İbrahim Halil Çomaktekin, içerisinde Afet ve Acil Durum İl Müdürlüğü (AFAD) ile 112 Acil Çağrı Merkezinin yer alacağı inşaatta incelemelerde bulundu.

Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Çekmeköylü gençlere sosyal ve kültürel alanda hizmet verecek olan Adnan Menderes Gençlik ve Kültür Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı, açılış programına Çekmeköy Kaymakamı Cemal Hüsnü Kansız da katıldı...

Kapadokya'da kültür merkezi açıldı!

Binlerce yıllık toprağa yazılan büyülü tarihi ve etkileyiciliği ile dünya çapında bir kültür mirası olan Kapadokya’nın artık bir sanat ve kültür merkezi var.

Darıca Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Kocaeli'nin Darıca ilçesinde yapımı tamamlanan Adnan Menderes Kültür Merkezi'nin açılışı yapıldı. Açılış töreninde konuşmayı Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak yaptı.

Metristepe Kültür Merkezi Pazartesi günü açılıyor!

Bozüyük’ün en önemli kültürel ihtiyaçlarından birisi olarak yapımına başlanan Kültür Merkezi Binası, Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan’ın katılımlarıyla Pazartesi günü açılarak hizmete girecek.

Darıca Adnan Menderes Kültür Merkezi hizmete açıldı!

Darıca Belediyesi Adnan Menderes Kültür Merkezi, törenle açıldı.Törende konuşan Vali Hasan Basri Güzeloğlu, tesisin yapımında emeği geçenlere teşekkür etti.

Ağrı'da Yaşlı Evde Bakım Merkezi'nin açılışı yapıldı!

Ağrı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından yaşlı vatandaşların bakım ve ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla “Yaşlı Evde Bakım Merkezi” açıldı.

Taksi Çağrı Merkezi Haberi

Taksi Çağrı Merkezi

İstanbul Taksiciler Esnaf Odası (İTEO) Başkanı Yahya Uğur, bazı medya organlarında yer alan taksicilerin yarın kontak kapama eylemi yapacağı yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.


Uğur, yaptığı yazılı açıklamada, "İSPARK'ın İstanbul'daki 18 bin taksiyi tek çağrı merkezi sistemiyle birleştirmeyi hedeflediği İSTAKSİ Projesi'nin ihalesini protesto için taksicilerin kontak kapama eylemi yapacağı" şeklinde haberler bulunduğunu belirtti. 


Göreve geldiklerinden beri, taksilerin daha konforlu ve donanımlı olması için birçok öneri getirdiklerini ve bu yönde çalışmalar yaptıklarını aktaran Uğur, çalışmalarından birinin taksicinin güvenliğini ve müşteri memnuniyet oranını artıracak olan çağrı merkezi projesi olduğuna işaret etti. 


Uğur, çağrı merkezi projesini İstanbul Büyükşehir Belediyesine önerirken taksilerin içinde GPS sistemi ve panik butonu ile taksicinin güvenliğini hedeflediklerini vurgulayarak, şöyle devam etti:


"Yine araçlarda bulunacak braille alfabeli iletişim tabelalarımız ile engelli müşterilerimizin ulaşım...