Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!
Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.
Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman’ın yaptığı açıklamada, inşaat sektöründe uluslararası çağrı merkezi operasyonlarına ilişkin bilgi aktardı.
2019’da yüzde 21,5 büyümeyle 6,2 milyar TL'lik işlem hacmi gerçekleşen çağrı merkezi sektörünün büyümeye devam ettiğini belirten Nur Barman, yaklaşık 110 bin kişiye istihdam sağlayan çağrı merkezi sektörünün dijitalleşmenin etkisiyle sosyal ağlarla entegre olarak önemli bir satış kanalı haline geldiğini söyledi.
Çağrı merkezlerinde 2018’de yapılan gelen/giden aramalar 2,5 milyar iken bu sayının 2019’da 3 milyarı geçtiğini aktaran Barman, bunun yanı sıra inşaat şirketlerinin yurt dışı yatırımcılarına ulaşmak için aktif bir şekilde sosyal medya kanalları ile entegre olmuş çağrı merkezleri oluşturduğunu ifade etti..
Beyttürk çağrı merkezinde ileri seviyede
Nur Barman, şirket olarak çağrı merkezi üzerinden yoğun bir iletişim çalışması yaptıklarını kaydederek, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz. Dünyanın 45 ülkesi ile iletişim halindeyiz. İngilizce, Arapça, Urduca, Çince ve Rusça dillerinde oluşturduğumuz personel yapımız ile çağrı merkezi, şirketimizin en önemli satış kanallarından bir tanesi haline geldi." dedi.
Nur Barman açıklamasına şu şekilde devam etti
"Konut satışlarımızın yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalımızla gerçekleştiriyoruz. 115 kişilik kadromuzla her ay yüzlerce müşterimizi projelerimizle buluşturuyoruz. Profesyonel kadromuz ile satışlarımızı online gerçekleştirmeye başladık. Her sene büyüyen çağrı merkezi sektöründe Beyttürk olarak daha fazla istihdam sağlayarak 2020 yılı içerisinde önemli yatırımlarımız bulunacak."