14 / 11 / 2024

tapu çağrı merkezi numarası kaç

tapu çağrı merkezi numarası kaç

15 Eylül 2014 tarihinden itibaren hizmete giren tapu çağrı merkezi ile internet üzerinden online alınabilen randevu talepleri artık telefondan alınabilecek. Peki, tapu çağrı merkezi numarası kaç?

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!

Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Dinar 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM'de!

Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesi Altmışevler Mahallesi'ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM gündemine taşındı. CHP'li Köksal, konuya ilişkin soru önergesi hazırladı...

Çorum 112 Acil Çağrı Merkezi binasının inşaatı tamamlandı!

2016 yılında yapımına başlanan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin binasının inşaatı tamamlandı. 7 milyon TL'ye mal olan bina hizmete girdi.

Adıyaman 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaatı başladı!

İçişleri Bakanlığı tarafından Adıyaman’da faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaat çalışmaları başladı. Toplam 10 bin metrekare üzerinde hayata geçirilecek proje 11 Milyon 564 bin TL'ye ihale edilecek.

Muş'ta Acil 112 çağrı merkezi inşa ediliyor!

Muş Valisi Seddar Yavuz, yapımına devam edilen Acil 112 çağrı merkezinin inşaat çalışmalarının devam ettiğini ve 2017 yılının Ekim ayında hizmete açmayı planladıklarını belirtti.

Amasya AFAD ve 112 acil çağrı merkezi inşaatında son durum ne?

Amasya Valisi İbrahim Halil Çomaktekin, içerisinde Afet ve Acil Durum İl Müdürlüğü (AFAD) ile 112 Acil Çağrı Merkezinin yer alacağı inşaatta incelemelerde bulundu.

Kırklareli Büyükmandıra Kültür Merkezi hizmete açıldı!

Büyükmandıra Belediyesi ile Bulgaristan'ın Malko Tırnovo Belediyesi iş birliğinde hazırlanan "Doğal ve Kültürel Mirasın Korunması Yatırımları" projesi sürüyor. Program kapsamında yapılan proje kapsamında Büyükmandıra Kültür Merkezi açıldı.

Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Çekmeköylü gençlere sosyal ve kültürel alanda hizmet verecek olan Adnan Menderes Gençlik ve Kültür Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı, açılış programına Çekmeköy Kaymakamı Cemal Hüsnü Kansız da katıldı...

Kapadokya'da kültür merkezi açıldı!

Binlerce yıllık toprağa yazılan büyülü tarihi ve etkileyiciliği ile dünya çapında bir kültür mirası olan Kapadokya’nın artık bir sanat ve kültür merkezi var.

Darıca Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Kocaeli'nin Darıca ilçesinde yapımı tamamlanan Adnan Menderes Kültür Merkezi'nin açılışı yapıldı. Açılış töreninde konuşmayı Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak yaptı.

Metristepe Kültür Merkezi Pazartesi günü açılıyor!

Bozüyük’ün en önemli kültürel ihtiyaçlarından birisi olarak yapımına başlanan Kültür Merkezi Binası, Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan’ın katılımlarıyla Pazartesi günü açılarak hizmete girecek.

Darıca Adnan Menderes Kültür Merkezi hizmete açıldı!

Darıca Belediyesi Adnan Menderes Kültür Merkezi, törenle açıldı.Törende konuşan Vali Hasan Basri Güzeloğlu, tesisin yapımında emeği geçenlere teşekkür etti.

tapu çağrı merkezi numarası kaç Haberi

tapu çağrı merkezi numarası kaç

Tapu çağrı merkezi numarası kaç?

Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi, 15 Eylül 2014 tarihinden itibaren hizmete girdi. Kurulan çağrı merkezi ile;  Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikayetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesi amaçlanıyor.


Ayrıca çağrı merkezi sayesinde internet üzerinden online alınabilen randevu talepleri artık telefonla da alınabiliyor.


Bakanlık, “Alo Tapu Hattı” ile “Online Randevu Sistemini” entegre ederek tek merkezden yönetilmesini hedefliyor.


Yeni kurulan çağrı merkezi ile çok başlılık sona erdirilerek, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü profesyonel bir yapıya kavuşması sağlanacak.


Vatandaşlar telefonla randevu almanın kolaylığı sayesinde gereksiz beklemeler ve buna bağlı olarak da birimlerdeki yığılmaların önüne geçilecek. Çağrı merkezinden elde edilen veriler, kurum stratejilerin belirlenmesinde ve yapılacak olan planlamalarda etkin...