tapu çağrı merkezi numarası kaç Haberi
Tapu çağrı merkezi numarası kaç?
Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi, 15 Eylül 2014 tarihinden itibaren hizmete girdi. Kurulan çağrı merkezi ile; Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikayetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesi amaçlanıyor.
Ayrıca çağrı merkezi sayesinde internet üzerinden online alınabilen randevu talepleri artık telefonla da alınabiliyor.
Bakanlık, “Alo Tapu Hattı” ile “Online Randevu Sistemini” entegre ederek tek merkezden yönetilmesini hedefliyor.
Yeni kurulan çağrı merkezi ile çok başlılık sona erdirilerek, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü profesyonel bir yapıya kavuşması sağlanacak.
Vatandaşlar telefonla randevu almanın kolaylığı sayesinde gereksiz beklemeler ve buna bağlı olarak da birimlerdeki yığılmaların önüne geçilecek. Çağrı merkezinden elde edilen veriler, kurum stratejilerin belirlenmesinde ve yapılacak olan planlamalarda etkin...