tapu çağrı merkezi Haberi
Telefon ile tapu randevusu alınır mı?
Taşınmaz devri işlemlerinin gerçekleşebilmesi için öncelikle tapudan randevu alınması gerekiyor. Aksi halde randevu alınmadan tapu dairesine gidilmesi halinde, tapu dairesinde randevu alan kimselerin devir işlemleri yapılıyor.
Tapudan randevu online bir şekilde alınabiliyor. "onlinerandevu. tkgm.gov.tr" adresine giriş yapılarak bu sayfadan itibaren adım adım yapılacak işlemlerle randevu sistemini kullanarak belirli bir gün ve saat aralığı için randevu alabiliyor. Bu sistemde alınmış olunan randevular sorgulayabildiği gibi iptal de edebiliyor.
Tapudan randevu alma işlemleri sırasında dikkat edilmesi gerekenler:
- Randevular seçilecek tarihte, uygun bir saat aralığında, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına göre alınabilir.
- TC Kimlik ve Tapu Senet bilgileri uyumu kontrol edilmekte ve eşleme durumunda randevu verilmektedir. Bu eşleştirme T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro...