tapu müdürlüğünden randevu nasıl alınır Haberi
Tapudan randevu nasıl alınır?
Gayrimenkul alım satım işlemlerinizi tamamlayabilmeniz için öncelikle tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Tapudan randevu internet üzerinden online bir şekilde alınabiliyor. Peki internetten tapu için randevu nasıl alınır?
onlinerandevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yaparak bu sayfadan itibaren adım adım yapacağınız işlemlerle randevu sistemimizi kullanarak belirli bir gün ve saat aralığı için randevu alabilirsiniz. Almış olduğunuz randevuları sorgulayabilir ya da iptal edebilirsiniz.
Dikkat edilmesi gerekenler:
- Randevular seçilecek tarihte, uygun bir saat aralığında, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına göre alınabilir.
- TC Kimlik ve Tapu Senet bilgileri uyumu kontrol edilmekte ve eşleme durumunda randevu verilmektedir. Bu eşleştirme T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bilgisayar sistemi üzerinden yapılmaktadır. Bu nedenle randevu alma işlemi sırasında Nüfus Cüzdanı ve...