Teknosa 2015 hedefleri Haberi
Elektronik perakendeciliğinin önemli markalarından Teknosa, bu yıl mobil operatör ve online satışta büyümeyi planlıyor. 1 Nisan itibarıyla Teknosa'nın genel müdürlüğü görevine atanan Bülent Gürcan, şirketi mağaza sayısında da ileriye götürme hedefinde. Gürcan, çoklu kanal modeliyle tüketiciyi dijital ve fiziki alanların hepsinde yakalayacaklarını ve geçen yılki bütçe açığını kapatacaklarını söyledi. Teknosa'nın 81 ilde 288 mağaza ve 170 bin metrekarelik satış alanıyla faaliyet gösterdiğini belirten Gürcan, "Yıl sonuna kadar 29 mağaza açacağız. Satış alanımızı 180 bin metrekareye çıkarmayı planlıyoruz. Bu yıl için 40-45 milyon dolarlık bir yatırım bütçesi ayırdık" dedi.
E TİCARETTE YÜZDE 40 BÜYÜDÜ
Türkiye'deki teknoloji alışverişinde internetten araştırıp mağazadan satın alma oranının yüzde 76'lara yükseldiğini ifade eden Gürcan şöyle konuştu: "Teknosa olarak e-ticarette de büyümek için sürekli yatırım yapıyoruz. İlk 3...