Tema Banyo 2015 Haberi
Bu yıl itibarıyla Tema Banyo’nun bine yakın satıcısı ve servis çalışanları belirli periyotlarla Beylikdüzü’ndeki fabrikada bir araya gelerek hedeflerini paylaşmaya başladı.
Tema Banyo’nun 2015 yılına güçlü bir yatırım programıyla başladığına dikkat çeken Tema Group Genel Koordinatörü Oğuz Odabaşı, “Müşteriyi ve onların beklentilerini ana odağımıza alarak CRM-Müşteri İlişkileri Yönetimi, İnsan Kaynakları ve satış ağımızı yeniden yapılandırma kararı aldık. Bu doğrultuda; tüketiciyle buluşma noktamız satıcılarımızın eğitimi büyük önem taşıyor. 2015 yılı itibarıyla satıcı arkadaşlarımızla düzenli aralıklarla fabrikamızda bir araya geliyoruz ve onlarla hedeflerimizi paylaşıyoruz” dedi.
Müşteri memnuniyeti
Müşteri memnuniyetinin büyük önem taşıdığını hatırlatan Odabaşı, “Bunu sağlamada satıcılarımız önemli bir yere sahip. Bu buluşmalar ve hedef paylaşımları sayesinde satıcılarımız; hem üretim altyapımızı ve ürün geliştirme kabiliyetimizi yerinde görme fırsatı buluyor hem de hizmet kalitemizi ilk...