testa rossa caffe Haberi
Dünya kahvelerine olan ilgi her geçen gün artıyor. Özellikle Türkiye'de genç nüfusun yoğunluğu ve bu nüfusun kahveye olan eğilimi, birçok yabancı markanın da rotasının Türkiye'ye yönelmesini sağlıyor. Büyüme potansiyelinin yüksek olduğu bu pazarda, İtalyan markası Testa Rossa Caffe de, girişimciler için fırsat kapısı açıyor.
İtalyan WEDL firmasına bağlı olan markanın isim hakkı bedelleri, konseptine göre değişiklik gösteriyor. Picollo için 6.000 EUR, Espresso için 12.000 EUR ve Testa Rossa Caffe bar için 18.000 EUR gerekiyor. Bu konseptleri, şubelerin lokasyonu, müşteri profili ve mekanın menüsü belirliyor. Testa Rossa Caffe için yapılması gereken toplam yatırım maliyeti ise, açılacak olan şubenin konsept ve büyüklüğüne göre 50.000TL ile 200.000TL arasında farklılaşıyor. Yatırım için kredi kullanılmasında da yardımcı olan Testa Rossa Caffe'nin Genel Müdürü Ali...