toki çağrı merkezi soruları Haberi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), sosyal medya hesapları ve çağrı merkezi üzerinden en çok, "yeni projeler", "indirim kampanyaları" ve "konut teslim tarihleri" hakkındaki sorulara cevap vererek vatandaşların mağduriyetine çözüm aradı.
Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; kurum tarafından 2021'in ilk altı ayında sosyal medya platformları Twitter, Facebook ve Instagram üzerinden gelen 62 bin 150 soru yanıtlandı. Kuruma Ocak'ta 12 bin 633, Şubat'ta 9 bin 169, Mart'ta 10 bin 56, Nisan'da 12 bin 95, Mayıs'ta 8 bin 298, haziranda 9 bin 899 soru soruldu.
En çok afet sonrası yeni projeler soruldu. "ALO TOKİ" çağrı merkezine ise yılın ilk altı ayında 90 bin 603 çağrı geldi. Ocak ayında 14 bin 157, Şubat'ta 14 bin 412, Mart'ta 23...