US Brainworks Haberi
İzmirli strateji odaklı iletişim tasarımı şirketi US Brainworks Kreatif Direktörü Umut Saçan, ülke ekonomisinin lokomotifi olan inşaat sektöründe markalaşmanın önemine dikkat çekti.
Şirketlerin satışlarını artırmak için birbirinden farklı, özgün içerik ve fikirler ortaya koyduklarını kaydeden US Brainworks Kreatif Direktörü Umut Saçan, özellikle inşaat sektöründe bu ivmenin daha da hızlandığına dikkat çekti. Son dönemde gayrimenkul markalaştırma konusunda ciddi atılımlar yapıldığını dile getiren Umut Saçan, "Türkiye'deki ilk yatırımlarını yapmaya hazırlanan Fransız Reliance Red şirketi ile çözüm ortaklığı yapıyoruz. US Brainworks olarak, Kazakistan'da tamamlanan Grandium projesinin yanı sıra; DRC Grup'a ait olan Türkiye'nin ilk aidatsız ve kira garantili sitesi Coordinat Bornova markasının da yaratıcısıyız. Sektörde eksikliği hissedilen iletişim sorunlarına yaratıcı fikirlerle çözüm üreten US Brainworks, satış ve mimarlık şirketlerinin de desteklediği bir isim...