24 / 12 / 2024

Hanna Home, Afrika doğasını evlere taşıdı

Hanna Home, Afrika doğasını evlere taşıdı

Saray Halı'nın ortaklarından Nadir Özden'in oğlu Oğuzhan Özden, Hanna Home ile ev tekstiline girdi



Marka ilk iş olarak Avrupa'nın önde gelen duvar kağıdı markası Rasch'ı Türkiye'ye getirdi. En çok `Out of Afrika' nın ilgi çektiğini söyleyen Hanna Home CEO'su Oğuzhan Özden, "Bu seride yapraklardan leopar derisi hissi veren çeşitlere kadar geniş bir yelpaze var.Trianon, Chelsea, Glam, gibi koleksiyonlarımız da ilgi çekiyor" dedi.  Özden şunları anlattı:  "Bambu, ahşap, mermer hissi veren, yarı değerli taşlarla süslenen ürünlerin yanı sıra otel ve kafelere özel  çeşitlerimiz var.  Fiyatlar 14-72 euro arasında değişiyor. İlk yıl için 2 milyon euro ciro ve yüzde 30 pazar payı hedefliyoruz."

Efes'le yükselen AND1 genç yetenek avında!
Monta Ellis, Steve Blake gibi NBA oyuncularının kullandığı sadece basketbola uygun ayakkabılar üreten ve Efes Pilsen'i de giydiren AND1 Türkiye'de genç yetenek avına çıktı. Markayı Türkiye'ye getiren eski basketbolcu Zeki Can, Efes Pilsen dışında 15'e yakın takımı da giydirdiklerini ancak ilgi odaklarının altyapı oyuncuları olduğunu kaydetti. Can, "Önceliğimiz markamızın görünmesi. Bunu da giydirdiğimiz takımlarla yapıyoruz. Ancak altyapıları giydirmek, marka bağlılığını yaratmak da önemli. Bunu yaparken ileride yıldızı parlayacak olanların gelişimlerine de destek vereceğiz" dedi.  Yılın ikinci yarısında basketbol okulu açmayı planladıklarını anlatan Can, "Başta İstanbul olmak üzere Anadolu'ya yayılmasını planladığımız okullar bizim için ticari bir araç olmayacak. AND1 Global'in basketbol okulları yok. Bu ilk olacak" diye konuştu.
65 bayinin yanı sıra Cevahir AVM ve Capacity'de mağazalarının olduğunu belirten Can, "Yıl sonuna kadar 15 mağaza açacağız. Skate, NSS ve Decline'ı da bünyemize katacağız. Amiral gemimiz basketbol ayakkabıları olarak kalacak" dedi.

Çok `teknosa' hareketler
BKM Mutfak oyuncularının ilk sinema filmi `Çok Film Hareketler'e sponsor olan Teknosa filmi TV reklamlarına taşıdı. Sosyal mecralar aracılığıyla `nokta atışı' yapan Teknosa ilk kampanyasını facebook üzerinden başlattı. Şirket hayran sayfasına üye olanlara 10 TL'lik indirim sağlarken, www.teknosalaradagilin.com sitesinden oyuncuların maceralarını da paylaşıyor.  Teknosa mağazasında geçen üç reklam filmi olduğunu söyleyen yetkililer en  sevilen reklamın `Kop kop' olduğunu  ifade etti. Reklamda dans ederek müzik sistemlerini deneyen üç genç, ürünü satın almayacaklarını, her gün saat 16.00-18.00 arasında `kopmaya' geleceklerini söyleyerek satış elemanını şaşırtıyor.
Beste Önkol / Milliyet


Geri Dön