Hard Rock Cafe'nin ikinci durağı Antalya olacak!
Retail Platform, Ortadoğulu Landmark Grup ortaklığıyla ünlü italyan restoran zinciri Carluccio's'u ve sonrasında Hard Rock Cafe'yi Türkiye'ye getirmişti. Hard Rock Cafe'de ikinci durağımız Antalya olacak.
Retail Platform'un Başkanı Ferhat Ferhangil, vergi artışı Türkiye'ye yabancı marka getirme planlarını bozduğu için modada beklemeye geçip gıdaya yöneldiklerini söyledi
Retail Platform, Ortadoğulu Landmark Grup ortaklığıyla ünlü italyan restoran zinciri Carluccio's'u ve sonrasında Hard Rock Cafe'yi Türkiye'ye getirmişti. Ferhat Ferhangil bu markalara yatırımın devam ettiğini belirterek, "Son dönemde moda perakendesi yerine gıdaya ağırlık verme kararı aldık. Yeni şubeler açmayı sürdüreceğiz" dedi. Carluccio's'un istanbul'da 5 restorana ulaştığını kaydeden Ferhangil, şöyle devam etti: "En son açılışımız Nişantaşı'nda oldu. Kanyon'un ardından Göktürk, Bağdat Caddesi ve Akasya'da da şube açmıştık. Hard Rock Cafe ile arayışlarımız da devam ediyor, istiklal Caddesi'nde işler gayet iyi. Herkes Türkiye'ye gelmesini bekliyormuş diyebilirim ikinci durağımız da Antalya olacak." dedi.
'HERKES BEKLİYORMUŞ'
Uluslararası markaları Türkiye'ye taşıma planıyla 2009'da kurulan Retail Platform, restoran işinde doludizgin giderken modada beklegör dönemine girdi.
Kuruluşunda uygun fiyatlı moda markalarına yöneleceğinin sinyalini veren Retail Platform'un Başkanı Ferhat Ferhangil, "Bu işe başladığımızda Türkiye'de kalkmıştı 1 ve o ortamda pazara ilk girenlerden olmak istedik. 2 yıl sonra Uzakdoğu menşeli ithalata getirilen gümrük vergileri bizi durdurdu. Giyimden sonra ayakkabıda da aynı durum var" dedi.
Sektörde rekabetin zorlaştığına dikkat çeken Ferhangil, "Fiyat tutturmak kolay değil. AVM'lerde, cadde mağazalarında acaip hava paraları konuşuluyor. Moda perakendesi 3-4 yıl önce düşündüğümüz gibi gitmiyor. İspanyol Shana'yı getirip Marmara Park'ta deneme mağazası açtık ama olumlu sonuç gelmeyince birkaç ayda kapattık.
Koşullar böyleyken bir süre durup bekleyeceğiz" diye konuştu. Retail Platform, Max'in yanı sıra Avustralyalı kadın giyim markası Forever New'i de Türkiye'ye getirmişti. Türkiye'de 24 mağazaya ulaşan Forever New, İstanbul'da ise 14'üncü mağazasını açtı.
Habertürk