Hard Rock Cafe antalya Haberi
Retail Platform'un Başkanı Ferhat Ferhangil, vergi artışı Türkiye'ye yabancı marka getirme planlarını bozduğu için modada beklemeye geçip gıdaya yöneldiklerini söyledi
Retail Platform, Ortadoğulu Landmark Grup ortaklığıyla ünlü italyan restoran zinciri Carluccio's'u ve sonrasında Hard Rock Cafe'yi Türkiye'ye getirmişti. Ferhat Ferhangil bu markalara yatırımın devam ettiğini belirterek, "Son dönemde moda perakendesi yerine gıdaya ağırlık verme kararı aldık. Yeni şubeler açmayı sürdüreceğiz" dedi. Carluccio's'un istanbul'da 5 restorana ulaştığını kaydeden Ferhangil, şöyle devam etti: "En son açılışımız Nişantaşı'nda oldu. Kanyon'un ardından Göktürk, Bağdat Caddesi ve Akasya'da da şube açmıştık. Hard Rock Cafe ile arayışlarımız da devam ediyor, istiklal Caddesi'nde işler gayet iyi. Herkes Türkiye'ye gelmesini bekliyormuş diyebilirim ikinci durağımız da Antalya olacak." dedi.
'HERKES BEKLİYORMUŞ'
Uluslararası markaları Türkiye'ye taşıma planıyla 2009'da kurulan Retail Platform, restoran...