Genel

Hatem Saykı: 2012'de HTML mağazalarını açacağız!

Hatemoğlu, Avrupa'da 'ğ'yi söyleyemeyen tüketiciye inat, kendi etiketiyle ihracat yapıyor. 'Avrupalıya Hatemoğlu demeyi öğrettik" diyen Başkan Saykı, Hatem Saykı markasıyla da 'İ' harfine savaş açmaya hazırlanıyor

Türkiye'den sonra çevre ülkelerden başlamayı planladıkları yurtdışı açılımı çerçevesinde markaları arasına html ve Hatem Saykı'yı da ekleyen Hatemoğlu yeni markaları için de mağazalar açacak. Hatemoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Hatem Saykı "2012'de HTML ve Hatem Saykı markalarının mağazalarını açacağız. İlk denemelere de gelecek yıl başlayacağız" dedi.

EV TEKSTİLİ BEKLEMEDE
Bu arada Hatemoğlu markasıyla ihracat yapmaktan da vazgeçmediklerini dile getiren , "ğ harfinden hiçbir zaman gocunmadık. Avrupa'ya da Amerika'ya da Hatemoğlu etiketiyle ürün satıyoruz. Sorun da yaşamıyoruz. Yeni markamız Hatem Saykı'da da 'I' harfi sorun ama bu markayı da değiştirmeden yurtdışına açacağız" dedi. Ev tekstili işine girmek için '@home' isminin tescilini aldıklarını belirten Saykı, buna rağmen ev tekstilinden önce HTML ve Hatem Saykı markalarını daha yaygın hale getirmek için mesai harcayacaklarını dile getirdi. Saykı, Türkiye dışında işe komşu ülkelerle başlayacaklarını, 2013'ten sonra da yerel bir partner ile Çin pazarına girmek istediklerini söyledi. Saykı, "Birkaç mağazayla 1.5 milyar nüfusun olduğu bir ülkede var olamazsınız. İlk girdiğinizde en az 50 mağazayla girmeniz gerekiyor. O yüzden hedefimiz büyük" dedi.

METROSEKSÜELLİK ESKİDEN HAKARETTİ ŞİMDİ İLTİFAT OLARAK KABUL EDİLİYOR
Erkeklerin alışveriş alışkanlıklarında ciddi değişiklikler olduğuna dikkat çeken Saykı, artık erkeklerin kendi alışverişlerini kendilerinin yaptığını belirterek, "Eskiden metroseksüellik hakaret gibi algılanırdı şimdi erkekler metroseksüel olmak için uğraşıyor" dedi. Özellikle ayakkabıdan tişörte kadar her türlü giyim eşyası satan mağazalar geliştikçe erkeklerin alışveriş harcamalarının da arttığını belirten Saykı, "Bu işin geleceği çok parlak" diye konuştu.
Sanah/Pınar ÇELİK