23 / 12 / 2024

Highpoint Market Mobilya Fuarı'na milli katılım!

Highpoint Market Mobilya Fuarı'na milli katılım!

Amerika Birleşik Devletleri mobilya sektörünün buluşma noktası Highpoint Market’te Türkiye rüzgarı esiyor. 20 Nisan’da son bulacak Highpoint Market Mobilya Fuarı’nın Bahar dönemine, İstanbul İhracatçı Birlikleri ile milli katılım düzenlendi.



Amerika Birleşik Devletleri mobilya sektörünün buluşma noktası Highpoint Market’te Türkiye rüzgarı esiyor. 20 Nisan’da son bulacak Highpoint Market Mobilya Fuarı’nın Bahar dönemine, İstanbul İhracatçı Birlikleri’nin organizasyonuyla ilk defa milli katılım düzenlendi.

 


ABD’nin tüm mobilya sektörünün buluştuğu ve her yıl bahar ve güz dönemleri olmak üzere iki defa düzenlenen Highpoint Market Mobilya Fuarı’na, 2016 yılı Bahar döneminde İstanbul İhracatçı Birlikleri’nin organizasyonunda ilk kez milli katılım düzenleniyor.


Süreli fuarlar mantığının dışında olan Highpoint Market, yılın her günü satın almacıların ziyaret gerçekleştirdiği,  ürünlerin daimi olarak sergilendiği bir fuar alanı olarak Türk mobilyacıları arasında yeni bir heyecan yaratıyor. 


İstanbul Mobilya, Kağıt ve Orman Ürünleri İhracatçı Birlikleri tarafından sürdürülen uzun süren yoğun reklam ve tanıtım çalışması kapsamında, ‘Turkish Furniture Has Globality’ sloganı etrafında ABD mobilya sektörünün profesyonellerine  bizzat ulaşılıp on binlerce potansiyel alıcıya davette bulunularak uzun soluklu bu ihracat hamlesinin temelleri atılıyor. 


‘Market Days’ olarak adlandırılan ve yılın en yoğun görüşmelerinin yapıldığı iki dönemden biri olan 16-20 Nisan 2016 tarihleri arasında gerçekleştirilen Highpoint Spring 2016 fuarı için Türk firmaları bir yandan fuar alanında hazırlıklarını sürdürürken bir yandan Türk mobilyacıları ile görüşme talebinde bulunan Amerikalı mobilya sektör profesyonellerini ziyaret etti.


İstanbul İhracatçı Birlikleri tarafından en merkezi konumda bulunan International Home Furnishing Center (IHFC) binasında kiralanan fuar alanında Discover the Potential teması tekrarlanırken, ziyaretçilerin gün geçtikçe daha yakından keşfetme imkanı buldukları Türk mobilyasına duyduğu hayranlık 2023 hedeflerine yaklaşmakta önemli bir stratejik hamle niteliği taşıyor.



Geri Dön