25 / 12 / 2024

Hush Puppies ve King Paolo, Buyaka AVM'de konsept mağaza açtı! Hedef 2 yılda 10 mağaza!

Hush Puppies ve King Paolo, Buyaka AVM'de konsept mağaza açtı! Hedef 2 yılda 10 mağaza!

Dünyaca ünlü ayakkabı markası Hush Puppies, King Paolo distribütörlüğüyle tekrar Türkiye'de. Üretimleri Türkiye'de yapılacak olan Hush Puppies ve King Paolo perakende sektörüne de birlikte girerek mağazalaşıyor



 

Forum İstanbul ile birlikte Cevahir AVM ve Buyaka AVM’de konsept mağazalar açıldı. Hedef 2 yıl içerisinde 10 mağazaya ulaşmak.   Son teknolojiye sahip altyapısı ile kurulduğu günden bu yana Ar-GE çalışmalarına paralel 5000m2’lik fabrikasında üretimlerine devam eden King Paolo, dünya ayakkabı devi Hush Puppies ile konsept mağazalarını İstanbul’da açtı. Geçtiğimiz yıl Hush Puppies’in 11 ülkedeki distribütörlüğünü alan King Paolo, Forum İstanbul’daki mağazasından sonra  Anadolu yakasında yer alan Buyaka AVM’de ve Avrupa yakasındaki Cevahir AVM’de mağazalarının açılışını gerçekleştirdi.   Mağazacılıkla birlikte yılda 19 milyon çift ayakkabı üreten Hush Puppies’in Türkiye’ye sunacağı ayakkabıların %50’sini de artık King Paolo üretecek. Öte yandan markanın ürünleri yalnızca King Paolo Shop ve bayilerinde satılacak. Dünya markası olma hedefine odaklanan King Paolo yeni yatırımıyla, artan üretim kapasitesi ve iş hacmine paralel olarak istihdamını artıracak.    ‘Hedef, 2013 Sonuna Kadar Mağaza Sayısını Avm’lerde 10’a Çıkarmak’   Hush Puppies ortaklığı ile birlikte mağazalaşmaları konusuna değinen King Paolo Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Turan, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulunuyor; “King Paolo olarak 30 ülkeye ihracat yapan güçlü bir yapımız var. Wolverine Grubu, King Paolo’nun üretim kapasitesine ve kalitesine güveniyor. Birlikte önemli çalışmalara imza atacağımıza inanıyoruz. Şu anda 3 olan Hush Puppies / King Paolo konsept mağazalarının sayısını 2 yıl içerisinde 10’a çıkarmayı hedefliyoruz. Konsept mağazalarımızla ilk 3 yıl içerisinde 55.000 çift ayakkabı rakamını aşacak boyutta satış yapmayı hedefliyoruz.”    Turan sözlerine şöyle devam etti. “King Paolo 200.000 çift ayakkabı üretimi ile Türkiye için önemli bir marka. Bu yıl da Hush Puppies ile birlikte hem cirosal olarak hem de üretim olarak yüzde 25 büyümeyi hedefliyoruz.”    Türkiye’de 300’ü aşkın noktada satışa sunulan King Paolo, Türkiye dışında ihracatlarıyla da adından söz ettiren bir marka. Libya ve Irak’ta distribütörlere sahip marka, Avrupa’da İngiltere ve Almanya, Balkanlarda Kosova, Bosna Hersek, Hırvatistan ve Yunanistan; Orta Doğu’da Libya, Mısır, Cezayir, İran, Irak ve Suudi Arabistan; ayrıca Rusya, Gürcistan, Azerbaycan ve Kırgızistan ile Afrika’da Kamerun ve Nijerya gibi ülkelerde bayiliklere sahip.   

Geri Dön