Indesit Company, 5 yılda 1000 mağaza açacak!
Indesit Company Türkiye Ülke Müdürü Andrea Ojetti, 2012de Türkiyede beyaz eşya pazarının yüzde 5 oranında büyüyeceğini, şirket olarak da yüzde 15 büyüme hedeflediklerini söyledi
Ojetti, “2016 sonuna kadar 1000 adet yenimağaza açacağız” dedi. Antalya’da düzenlenen basın toplantısında Ojetti, şöyle konuştu: “Türkiye’de gelecek beş yılda 65 milyon euro yatırım yapacağız. 2012 sonuna kadar 162 yeni mağaza açacağız ki bu her iki günde yeni bir mağaza anlamına geliyor. Hızımızı arttırarak büyümeye devam edeceğiz. Tüketicilere ulaştığımız satış noktası sayımızı ikiye katlayacağız. Yaklaşık 5 bin kişiye iş imkanı sağlayacağız.” Türkiye’de yedi yıldır görev yaptığını belirten Ojetti, “Bu yedi yıl boyunca Türkiye’nin her geçen yıl daha da geliştiğini yakından gözlemliyorum. Türkiye, istikrarlı ekonomisi, dinamik iş gücü ve stratejik konumu sayesinde hem dünya ekonomisi hem de Indesit Company için en önemli ve gözde ülkeler arasında yer alıyor” dedi. Büyümede Türkiye etkisi Indesit Company Doğu Avrupa Ticari Operasyonlardan Sorumlu Direktörü Michele Casamassima, geçen yıl Doğu Avrupa bölgesinde sağlanan yüzde 8.2’lik büyümenin en az üçte birlik bölümünün Türkiye pazarındaki büyümeden kaynaklandığını açıkladı. Casamassima, Türkiye pazarında halen yüzde 7 - 8 olan pazar payını, yüzde 13 - 14’lere çıkararak beyaz eşya sektöründe üçüncü sırayı hedeflediklerini söyledi. 350 yeni ürün geliştirdi Casamassima, Indesit Company’nin, biri Manisa Soğutucu Fabrikası olmak üzere toplam 14 üretim tesisinde geçen yıl 13 milyon adedin üstünde beyaz eşya ürettiğini, 2011 yılında 90 milyon euroluk yatırım yaparak ürün gamının yüzde 60’ını yenilediğini ve Indesit Company’nin, bu çalışmaların sonunda 350 yeni ürün geliştirdiğini kaydetti. ‘Türkiye’ye odaklandık’ Hotpoint ve Indesit markalarıyla Türkiye’de faaliyet gösteren şirketin, inovasyona ağırlık vererek Türkiye’de organik büyümeyi hedeflediğini açıklayan Casamassima, şöyle konuştu: “Türkiye hızla büyüyen en önemli iki pazardan birisi. Bu nedenle önümüzdeki dönemde Türkiye başta olmak üzere gelişmekte olan pazarlara daha da önem vereceğiz. Türkiye’de geleneksel satış kanalı yani bayilerimiz bizim için çok önemli onlara desteğimizi arttırarak sürdüreceğiz.” Milliyet