30 / 04 / 2024

İŞKUR açıkladı! 18-50 yaş arası personel alımı yapılacak...

İŞKUR açıkladı! 18-50 yaş arası personel alımı yapılacak...

İş arayanların sürekli ziyaret ettiği web sitelerin başında gelen İŞKUR, yeni bir personel alım ilanı duyurdu. Bu kapsamda Aydın Büyükşehir Belediyesi bünyesine destek personeli alımı yapılacağı açıklandı. Başvuru detayları ve haberin ayrıntıları...



Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından yayımlanan ilanda destek personel alımı yapacağını açıkladı. Buna göre başvurular sadece 13 Kasım pazartesi günü alınmaya başlayacak olup, başvuru şartları ve ilan detayları duyuruldu. Başvurular 18-50 yaş arası için alınacak. Başvuru şartları ve hazırlanması gereken belgeler belirtildi. B

BAŞVURU BİLGİLERİ

Başvuru Tarihi: 13 Kasım 2023

Başvuru Adresi: Hasanefendi Ramazanpaşa Mah. Umut ve Sevgi Cad. No:36/Z2 Efeler/Aydın

Telefon: 0256 213 40 09

E-posta: [email protected]

BAŞVURU ŞARTLARI

Belediyenin personel alım ilanına başvurmak isteyen adaylariçin başvuru şartları belli oldu. İşte başvuru koşulları:

- TC vatandaşı olmak.

- 18-50 yaş arasında olmak.

- Kamu haklarından mahrum olmamak.

- Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olunması.

- Askerlikle ilişiğinin olmaması.

- Aydın il sınırları içerisinde ikamet etmek Buna göre, belirtilen başvuru şartlarına ek olarak yapılan açıklama kapsamında “Başvuru yapacak adaylar yukarıda paylaşılmış olan e-posta adresi mail göndererek yada başvuru adresine gelerek yüz yüze başvuru yapabilirler” şeklide açıklama yapıldı.

İŞKUR açıkladı! 18-50 yaş arası personel alımı yapılacak...

HAZIRLANMASI GEREKEN BELGELER

usakgundem.com'da yer alan habere göre; Başvuru yapmak isteyenler şartların taşınması durumda özgeçmiş ve adli sicil kaydı belgesini hazırlayarak başvurması gerekiyor. Çalışma saatinin haftada 45 saat olduğu kaydedilirken, çalışma adresi Aydın Büyükşehir Belediyesi ilgili Dair Başkanlıkları olarak açıklandı. Başvurular sadece 13 Kasım Pazartesi günü alınacak.

İŞKUR'DAN İŞE GİRMEK NASIL OLUR?

İŞKUR tarafından, İşyeri kaydının onaylanması için işyerinin yer aldığı il/şube müdürlüğü ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. Buna göre, onay işlemi tamamlandıktan sonra, T. C. Kimlik numarası, şifre ve işyeri için verilen İŞKUR numarası ile sisteme giriş yapılmaktadır.

İŞKUR ÜZERİNDEN PERSONEL ALIMI NASIL OLUYOR? 

Eleman arayan kamu kurumları işgücü istemlerini, İŞKUR'un internet portalına üye olmak suretiyle doğrudan sisteme kayıt ederek iletebilecekleri gibi her türlü iletişim kanallarını/araçlarını kullanmak suretiyle ileterek istediği özellikte işgücü için ilan verebilir.

İŞKUR kasım ayı bekçi alımını başlattığını duyurdu...

İŞKUR açıkladı, KPSS şartsız Emniyet Müdürlüğü bünyesine personel alımı yapılacak

İŞKUR açıkladı! Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı personel alımına başladı

İŞKUR: Kamu kurumuna deneyimli deneyimsiz daimi personel alımı yapılacak

 


Geri Dön