13 / 05 / 2024

İstanbul'a lüks outlet AVM açılıyor! Kalyon İnşaat ile İtalyan markası RDM Group Fingen düğmeye bastı!

İstanbul'a lüks outlet AVM açılıyor! Kalyon İnşaat ile İtalyan markası RDM Group Fingen düğmeye bastı!

Kalyon İnşaat ile İtalyan lüks tasarım outlet markası RDM Group Fingen, İstanbul’da lüks outlet AVM açıyor. İşte ayrıntılar...



Kalyon İnşaat ile İtalyan lüks tasarım outlet markası RDM Group Fingen'in  yüzde 50-50 ortak olduğu projede kiralanabilir alanlar için görüşmelere resmen start verildi. Lüks outlet’in 2024'n 3'üncü çeyreğinde kapılarını açması öngörülüyor. 2024'ün 3'üncü çeyreğinde açılması hedeflenen AVM'nin kiralanabilir alanı 47 bin metrekareden fazla. AVM'de 180 mağaza bulunuyor. 

Kiralama işi de alışveriş merkezleri, perakende destinasyonlarında konsept geliştirme, kiralama, kiracı performans yönetimi hizmetleri veren WeConsult tarafından üstlenildi. 

Miraç Baz, Ortaç Özortaç ve Mert Durdağ’ın ortak olduğu WeConsult, yurt dışında yapımı devam eden alışveriş merkezlerinin konsept geliştirme ve kiralama işini de yürütüyor. Bu projeler arasında Limak İnşaat’ın yatırımcı olduğu konut ve alışveriş merkezi projesi Diamond of Skopje de bulunuyor.

İstanbul a lüks outlet AVM açılıyor! Kalyon İnşaat ile İtalyan markası RDM Group Fingen düğmeye bastı!

RDM Fingen Group ise 1979 yılında kuruldu ve moda, perakende ve gayrimenkul geliştirmeye yoğunlaşmış durumda. Grubun gayrimenkul geliştirme portföyü, 1,8 milyar dolarlık perakende, konut ve konaklama varlıklarından meydana geliyor. Hali hazırda toplam 600 bin metrekareden fazla yüzölçümüne sahip 20’yi aşkın projeyi yönetim grup, Calvin Klein, Guess ve Jean Paul Gaultier gibi bazı önemli küresel markaların lisanslarını da alıp moda ve perakende alanına getirdi. 

Avrupa’nın en büyük outlet alışveriş merkezi olan Serravalle de dahil olacak şekilde İtalya’da beş büyük merkeze imza attı. 

2011'de Çin pazarına da girdi ve Florentia Village markasıyla lüks dizayner markalarının olduğu outletler hayata geçirmeye başladı. 

Şirketin outlet’leri kendine özgü İtalyan mimarisi; plazalar, galeriler, çeşmeler ve anıtsal binaları buluşturarak Floransa, Roma ve Rönesans dönemini hatırlatıyor. Florentia Village; Avrupa, Amerika Birleşik Devletleri ve Asya’dan 300’ün üzerinde ünlü markayı sene boyunca yüzde 80'i gören indirimlerle satıyor. 

Sapphire AVM resmen Kiler GYO'nun oldu! Tam 905 milyon TL'ye...

İş GYO, Artaş ile masaya oturdu! Profilo AVM için imzalar atıldı!

Akasya AVM'nin değeri belli oldu! 2022 değeri ne kadar? 


Geri Dön