26 / 12 / 2024

İZOTAŞ bayrama hazır!

İZOTAŞ bayrama hazır!

İzmir Otobüs ve Terminal İşletmeleri'nde Kurban Bayramı için hazırlıklar tamamlandı. Artan otobüs seferlerinin emniyet ve huzur içinde yapılabilmesi için terminalde güvenlik, temizlik ve teknik servis birimleri 24 saat görev yapacak




İzmir Otobüs ve Terminal İşletmeleri'nde (İZOTAŞ), yaklaşan Kurban Bayramı dolayısıyla bütün tedbirlerin alındığı belirtildi. Bayram tatili öncesinde artan otobüs seferlerinin emniyet ve huzur içinde yapılabilmesi ve yolcuların mağdur edilmemesi amacıyla terminalde başta güvenlik, temizlik ve teknik servisler olmak üzere ilgili bütün birimler 24 saat görev yapacak. 

Terminal bünyesindeki bütün soğutma ve havalandırma sistemleriyle muhtemel elektrik arızaları için bütün bakımlar yapılırken, bilgisayar sistemleri de gözden geçirildi. 

İZOTAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Murat Niyazoğlu, "Kurban Bayramı nedeniyle günde ortalama 3 binin üzerinde araç girişi çıkışı olacak. Biz İZOTAŞ olarak her türlü hazırlığımızı yaptık. Bayrama hazırız" dedi. Murat Niyazoğlu, arife günü dahil olmak üzere 5 günlük Kurban Bayramı tatili öncesinde bayramı Türkiye'nin farklı il ve ilçelerde geçirmek isteyenlerin otobüs firmalarına akın ettiğini belirtti. 


Ek seferler konuluyor

Bilet rezervasyonlarının şimdiden dolmak üzere olduğunu belirten Murat Niyazoğlu, arife ve bayramın birinci günüyle bayram tatilinin son gününde yolculuk yapmak isteyenler artacağı için, firmaların belirli bölgelere ek sefer koyacağını belirterek, "İZOTAŞ olarak, vatandaşların mağdur olmamaları için biz de bu tarihlerde koordinasyon görevi yürüteceğiz" dedi. 


10 bin otobüs hizmet verecek 

Bayram tatili süresince, İZOTAŞ'a günlük 3 bin otobüs giriş çıkışının yanında D2 belgesine sahip tüm araçların seferlerde kullanılacağına dikkat çeken Niyazoğlu "Söz konusu belgeye sahip araçların da bayramda seferlere katılacağını göz önünde bulundurursak, bayram süresince 10 bin civarında otobüsümüz vatandaşlarımızın hizmetinde olacak. Açılacak ek seferlerle birlikte, vatandaşımızın bilet temini hususundaki sıkıntıları giderilecek. Ek seferler firmalara gelen talepler doğrultusunda birkaç gün önceden açılabilecek" diye konuştu.

FATİH ŞENDİL


Talep ve şikayetler anında değerlendiriyor

Amaçlarının İZOTAŞ'ı yalnızca garaj hizmeti veren bir kurum olmaktan çıkarıp, kentin sosyal ve kültürel ihtiyaçlarını karşılayan bir mekan olarak hizmet vermesini sağlamak olduğunu söyleyen Niyazoğlu, "Rahmetli babam Mehmet Niyazoğlu'ndan ikinci kuşak olarak devraldığım İZOTAŞ'ı her geçen gün yenilenen yüzüyle halkımızın hizmetine sunuyoruz. İZOTAŞ, gerek mimarisi ile gerekse içerisinde yolcularına sağladığı konfor ve hizmetlerle Türkiye'deki sayılı otogarlar arasındadır. Hayata geçirdiği yeniliklerle de birçok terminale örnek teşkil ediyor. Kaliteli hizmet anlayışımızdan ödün vermeden vatandaşlarımızın taleplerini, şikayet ve isteklerini anında değerlendirme çabası içindeyiz" dedi.



Yeni Asır


Geri Dön