21 / 12 / 2024

Kalekim 2009 Yapı Fuarı'nda ödül aldı

Kalekim 2009 Yapı Fuarı'nda ödül aldı

Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen Uluslararası Yapı 2009 İstanbul Fuarı'na katılan Kalekim, `Amacına En Uygun Stand' kategorisinde üçüncülük ödülünün sahibi oldu  



Geliştirdiği teknik çözümler ile yapı kimyasalları sektörüne liderlik eden Kalekim, 6-10 Mayıs 2009 tarihleri arasında Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen Uluslararası Yapı 2009 İstanbul Fuarı'nda Kalekim, Kaleterasit, Kalecolor ve Mavi Kale markalarıyla yer aldı. Türkiye'nin yapı kimyasalları sektöründeki önemli fuarları arasında yer Yapı Fuarın'da Kalekim standı, `Amacına En Uygun Stand' kategorisinde üçüncülük ödülünü aldı. 
 
Ziyaretçilerden tam not

"Yapıda Tek Adres" teması ile oluşturulan Kalekim standının neo dinamik yapısı ve tamamıyla Kalekim ürün gamından seçilmiş ürünlerle hazırlanması; Kalekim'in hem geleceğin mekânlarına uyum sağlayabildiğini hem de bu mekânların tek adreste yapılandırılabildiğini ziyaretçilere göstermiş oldu. Standın ziyaretçilerden görmüş olduğu büyük ilgi ve beğeni; standın tema, ürün çeşitliliği ve kullanım amaçları ile  `Yapıda Tek Adres' mesajının doğru algılandığını ispatladı. Ayrıca Kalekim standındaki FugaSim, NanoLight ve TechnoFull ürünlerinin özellikleri ve uygulanışlarının gösterildiği etkinlikler ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılandı.

Kalekim'in dikkat çeken bu ürünleri stand içindeki farklı bölümlerde özellikleri ön plana çıkarılarak sergilendi. TechnoFull'un kolay yayılıyor olması; standın zemininde gerçek görevi gösterilerek seyirciye sunulurken KalekimTozumaz adlı ürünün tozumama özelliği yine yapının kendi içinde mesajı dağıtmadan ispat edilerek gösterildi.

NanoLight'ın hafifliği ise standın ön tarafında kullanılan `Binanızı fazla kilolardan kurtarın' sloganını destekleyen bir espri ile sunuldu ve ziyaretçilerden beğeni kazandı. Standın iç bölümünde bulunan Kalekim'in Türkiye`ye getirdiği simli derz dolgusu FugaSim, `Mekânınızın Çizgisini Değiştirir' sloganı ile yine bu sloganı destekler biçimde  oluşturulan iç mekan ters konumlandırılarak ziyaretçinin tüm dikkatini ürüne ve mekana çekti. Kalekim standı ziyaretçiyi yönlendiren, merak uyandıran, dengeli, uyumlu, oran orantısı ile dikkatleri üzerine çeken neodinamik bir çizgiye sahipti.


Geri Dön