24 / 11 / 2024

Kalekim memnun müşteri anayasası resmiyete geçti!

Kalekim memnun müşteri anayasası resmiyete geçti!

Kalekim müşteri memnuniyetini öne çıkarmak ve uygulamak üzere müşteri anayasası hazırladı. Anayasa, müşterinin memnuniyet olduğu maddesi ile başlıyor




Kalekim İçin Müşteri Memnuniyettir
Daima en iyi çözümleri sunmak, müşterilerimize sözümüzdür.
Daima en iyi olmak bizim için bir tutkudur. Çünkü müşterilerimiz her şeyin en iyisine layıktır. Müşteri memnuniyetinin teminatı olan mükemmeliyetçi duruşumuz, Kalekim Memnun Müşteri Anayasasının temel ilkesidir.
Kalekim, üretim süreçlerinden satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamalarda, Memnun Müşteri Anayasasına uymayı tüm kurum ve çalışanları ile birlikte taahhüt eder.

Madde 1: Türkiyede Kalekim markasını kalite ile özdeşleştiren memnun müşterilerimiz, en büyük zenginliğimizdir.
Madde 2: Daima en kaliteli ürünleri, en iyi çözümleri ve en mükemmel hizmeti almak, tüm müşterilerilerimizin en doğal hakkıdır.
Madde 3: Sektöre sunduğu yeniliklerle, müşteri ihtiyaçlarına çözüm üretmek, öncelikli görevimizdir.
Madde 4: Kalekim için yeni müşteriler kazanmanın en önemli yolu, mevcut müşterilerimizin memnuniyetidir.
Madde 5: Müşterilerimize, ürünleri satın alma, uygulama ve kullanma sürecinde, benzersiz hizmet ve kalite farkımız yaşatılmalıdır.
Madde 6: Müşterilerimiz, ürün ve hizmetlerimizle ilgili dilek, öneri, şikayetlerini iletme ve çözüm isteme hakkına sahiptir.
Madde 7: Kalekim daima en iyisini yapar. Kalekim çözümleri kullanılırsa sonuç mükemmel olur. güvenini müşterilerimize yaşatmak ve daha yukarılara taşımak tüm Kalekim ailesinin sorumluluğudur.
Madde 8: Kalekim için büyük veya küçük müşteri yoktur. Ustasından mimarına, ev kadınından müteahhitine kadar tüm müşterilerimiz; bayi, nalbur veya yapı market gibi her nereden, hangi miktarda Kalekim ürünü alırsa alsın, aynı mükemmellikte hizmeti yaşama hakkına sahiptir.
Madde 9: Müşterilerimizin en hızlı hizmeti alabilmesi için karşılaştığı her nokta ve zamanda doğru kişiye veya kanala yönlendirmek tüm Kalekim ailesinin ilk görevidir.
Madde 10: Kalekim, çözüm ve hizmetleri ile farklılaşmayı, sağladığı müşteri memnuniyeti ile öncülük etmeyi sektör liderliğinin gereği olarak görür.
Her türlü dilek, öneri ve şikayetleriniz için;
444 5253 (KALE) Müşteri İletişim Merkezi numaralarımızı arayabilirsiniz.


Geri Dön