Bulgaristan Kayı Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Talha Görgülü Haberi
2012'yi 'verimlilik yılı' ilan eden Kayı Group, bu sezon hedef pazar olarak Bulgaristan'ı seçti. Grup Kanarya Adaları'na da turist taşıyacak.
Geçen yılı ciroda yüzde 15, turist sayısında da yüzde 35'lik büyümeyle tamamlayan Kayı Group'a bağlı GTI Travel, 2012'de operasyonlarına yeni ülkeleri ekleme kararı aldı. Bu yıl yeni pazar olarak Bulgaristan'ı seçen grup ayrıca Mısır, İspanya ve Kanarya Adaları'na da odaklanacak.
HEDEF 1.3 MİLYON TURİST
Bugüne kadar sadece Türkiye'ye turist taşıdıkları, artık Almanya'dan İspanya, Güney Kıbrıs, Bulgaristan ve Mısır'a da tatilci götürecekleri söyleyen Kayı Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Talha Görgülü, "Yılda 1 milyon kişiye hizmet verip, Avrupa'nın yedinci büyük tur operatörü olduk. 8 ülkeden değişik noktalara uçuş yapıyoruz. GTI olarak Türkiye spesyalisti olmaktan çıkıp, artık tüm...