Dekors Haberi
“Mutlu ev mutlu müşterilerle mümkündür” felsefesiyle hareket eden Sinpaş GYO ev sahiplerinin konforunu artırmak için satış sonrası hizmetler birimini yeniledi. Yeni adıyla Müşteri İlişkileri Yönetimi müşteri memnuniyeti kavramını farklı ve alışılmadık bir seviyeye taşıyor. Burcu Sever Türkiye’de gayrimenkul sektörünün öncü isimlerinden olan Sinpaş GYO, müşteri ilişkileri alanında kaliteyi artırmak için yeni yapılanmalara gitti. Bu amaçla 2007 yılından bu yana hizmet veren Satış Sonrası Hizmetler departmanı Müşteri İlişkileri Yönetimi adıyla hizmet vermeye başladı. İstanbul Sinpaş Plazadaki sekiz ve Bursa’daki iki kişilik ekibiyle hizmet veren birimin yöneticisi Sinpaş Müşteri İlişkileri Yönetimi M üdürü Levent Karakış “Bu, attığımız en büyük adım oldu. Ve sadece isim değişikliğinden ibaret değil. Bizim için devrim niteliğinde. Aynı zamanda hizmet altyapımızı değiştirip iş geliştirme planlarımızı global seviyeye...