Evgör Mobilya Mağaza Haberi
“Yaklaşık 2 milyon TL yatırım yaparak kendi öz sermayemiz ile açtığımız Tuzla mağazası, bundan sonraki yeni satış noktalarımıza da örnek olacak” diyen Evgör Mobilya Yönetici Ortağı Ahmet Ekmen, 2016 yılında da yurt içi ve yurt dışında mağazalaşarak büyümeyi hedeflediklerini söyledi.
Kurulduğu 2004 yılından bu tarafa mobilya ve aksesuar ürünleriyle yaklaşık 50 bin ailenin evine giren Evgör, büyüme stratejisini “Daha çok noktada, daha çok insana erişim” olarak belirledi. Bu doğrultuda İstanbul’daki yeni mağazasını Tuzla E-5 üzerinde hizmete açan firma, Türkiye genelinde ve perakende satışlarının yoğunluk kazandığı Avrupa Birliği ülkeleri ile Türki Cumhuriyetleri ve Orta Doğu’da ise bayilik veya satış ortaklığı modeli ile büyümeyi hedefliyor.
Facebook’ta 2.2 milyon takipçisi var, online mağazası aylık bir buçuk milyon ziyaret alıyor…
İnternet mağazacılığı konusunda sektörünün ilkleri...