Köprü ve otoyol ihalesinde, THY özelleştirmesinde olduğu gibi halka arz edilme yöntemiyle özelleştirilebileceği belirtildi...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan; "Belki bazı özelleştirmeleri iptal edeceğiz. Örneğin otoyol ve köprüler meselesini yeniden masaya yatıracağız" dedi...
Özelleştirme İdaresi Başkan Vekili Ahmet Aksu, Başkent Doğalgazda nihai pazarlık görüşmesinin nisan sonu veya mayıs başında, köprü ve otoyollardaysa haziran ayının başında gerçekleştirileceğini bildirdi
Yaptığı açıklamada Yavuz Sultan Selim Köprüsü'ndeki demiryolu bağlantısının ihalesini bu yıl gerçekleştirmesi planladıklarını dile getiren Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2028 yılını işaret etti.
Yatırımda hız kesmeyen Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Kirmasti Çayı'na 3. köprüyü inşa ediyor, köprünün ilçenin çehresini değiştirmesi bekleniyor.
Sarıgöl Alemşahlı Mahallesi Muhtarı ve Alemşahlı Mahallesi Çevre Koruma ve Güzelleştirme Derneği Başkanı Ahmet Ur, mahallelerini çevre mahalleleri bağlayacak olan köprüyü Kocaçay üzerine yaptırmaya başladı.
Güneydoğu'nun " Boğaz Köprüsü" olarak nitelendirilen 610 metre uzunluğu ve 400 metre orta genişliğindeki köprünün bölge turizmini geliştirmesi bekleniyor. Nissibi Köprüsü'nün bölge turizmine katkı sunması bekleniyor.
Karşıyaka'da Bestekar Yusuf Nalkesen Sokak ve çevresindeki trafiği rahatlatmak amacıyla yaptırılan köprüler, İZSU'nun bitmek üzere olan ıslah projesini değiştirmesi yüzünden bir türlü hizmete açılamadı.
Köprü ve otoyollarda özelleştirme trafiği 2015’te hızlanıyor. Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet Köprüleri'nin de aralarında olduğu köprü ve otoyolların özelleştirileceğini söyledi.
ÖİB yetkilileri, ilk ihalenin iptali sonrasında halka arzın ön plana çıktığını, ancak bunun yanı sıra yeniden işletme hakkı devri ya da köprü ve otoyolların gelirlerine göre gruplandırılarak özelleştirilmesinin de seçenekler arasında olduğunu aktardı.
Köprü-otoyol özelleştirmesi 2015 yılının ilk çeyreğinde Türk Telekom'dan sonraki en yüksek özelleştirme olan köprü ve otoyollar için süreçte sona yaklaşılıyor. Özelleştirme süreci 2015 yılının ilk aylarında başlayacak.
Türk Telekom’dan sonraki en yüksek özelleştirme olan köprü ve otoyolların özelleştirilmesi için gereken yasal düzenleme tamamlanırken, özelleştirme çalışmaları kapsamında danışman seçilecek. Özelleştirme süreci 2015 yılının ilk aylarında başlayacak.
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB), İstanbul 1. ve 2. köprü ile bazı otoyolların özelleştirilmesi çalışmaları kapsamında danışmanlarını seçmek üzere ihale açarken; özelleştirme sürecinin gelecek yılın ilk çeyreğinde başlaması öngörülüyor.
ÖİB, İstanbul 1. ve 2. Köprü ile bazı otoyolların özelleştirilmesi çalışmaları kapsamında danışmanlarını seçmek üzere ihale açarken; özelleştirme sürecinin gelecek yılın ilk çeyreğinde başlaması öngörülüyor.
Köprü ve otoyollar özelleştiriliyor. Özelleştirme İdaresi Başkanlığı, köprü ve de otoyolların özelleştirilmesi için ay sonuna kadar danışman seçecek; özelleştirme sürecinin 2015 ilk çeyrekte başlaması öngörülüyor.
ÖİB, İstanbul 1. ve 2. Köprü ile bazı otoyolların özelleştirilmesi çalışmaları kapsamında danışmanlarını seçmek üzere ihale açarken; özelleştirme sürecinin gelecek yılın ilk çeyreğinde başlaması öngörülüyor.