Palmalife Haberi
Palmali Grup'un turizmden sorumlu Başkan Yardımcısı Kerem Tümay bu yıl turizme 50 milyon dolar daha yatıracaklarını belirterek, "Hedefimiz İstanbul'da bir otel daha açmak. Palmalife markamızla devam edebileceğimiz gibi Marriott'un başka bir markasıyla da anlaşabiliriz. Ya da EDITlON'ın örneğin Anadolu yakasında ikinci bir versiyonu da düşünülebilir" dedi.
Tümay, Azerbaycan'daki otel projesiyle birlikte Palmali Grup'un turizm sektöründeki toplam yatırım tutarının 350 milyon dolara ulaştığını belirterek şöyle devam etti: "Bu tutarın büyük bölümünü Türkiye'deki yatırımlarımıza aktardık. Türkiye'de bugüne kadar 300 milyon dolarlık yatırım yaptık. Bunu yıl sonunda 350 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.
Edition'ın Asya versiyonu yapılabilir
Palmali Turizm Grubu olarak turizm ve otelcilik sektöründe ilk yatırımlarını gerçekleştirdiklerini anlatan Tümay, yeni hedeflerinin İstanbul'da bir otel daha açmak...