Vaillant Abu Dabi Haberi
Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın 20 Yıllık Başarı Kupası ve Plaketini tüm şirket adına Vaillant Group İhracattan Sorumlu Pazarlama ve Satış Direktörü Klaus Jesse’den teslim aldı. Vaillant Türkiye’nin 20 yıldır hayata geçirdiği müşteri memnuniyeti çalışmaları, servis hizmetinde yarattığı fark, satış sonrası hizmetler ve özgün pazarlama aktiviteleri başarıyı da beraberinde getirdi. Vaillant Türkiye yüksek müşteri bağlılığı yaratan, Türkiye’ye özgü geliştirdiği tüketici odaklı pazarlama ve servis stratejisi ile Vaillant Group içerisinde hem birçok ilklere imza attı hem de örnek model olarak oluşturduğu sistem birçok ülkede uygulamaya konuldu. Vaillant Türkiye’nin, Vaillant Group içindeki farkını ortaya koyan önemli ödüller: - Vaillant merkezinin yılda bir kez 17 kardeş şirketten en iyisine verdiği Vaillant Kalite Ödülü’nü 1997’de Vaillant Türkiye kazandı. Bu ödülü almak için en yüksek tüketici memnuniyeti,...