Genel

Komşufırın, 24 olan mağaza sayısını 350'ye çıkaracak!

Komşufırın Başkanı Hasip Gençer, "24 olan mağaza sayımızı 2013'e kadar 350'ye çıkaracağız" diye konuştu

Fırıncılıkta üçüncü nesli temsil eden Komşufırın, mahalle fırını ve fabrika kültürünü bir araya getirerek ekmek geleneğine farklı bir boyut kazandırdı. 130 farklı ürün sunduklarını belirten Komşufırın Başkanı Hasip Gençer, "24 olan mağaza sayımızı 2013'e kadar 350'ye çıkaracağız. Amacımız tüm Türkiye'ye yayılarak en büyük fırıncılık zinciri olmak" dedi.

350 kişi çalışıyor

Hasip Gençer, Komşufırın projesinin 5 yıllık bir ön çalışma sonucunda bugünkü yapışma kavuştuğunu vurguladı. Yıl sonunda cironun mağaza basma 90 bin lira olacağını kaydeden Gençer, Komşufırm'da 350 kişiyi istihdam ettiklerini belirterek "Mağazalarımızdaki her çalışanımız 60 günlük ön eğitimin ardından işbaşı yapıyor. Eğitimli insan kaynağı istihdam etmemiz bizi benzerlerimizden ayıran önemli başarı faktörlerinin başmda geliyor" diye konuştu. 
 
En anlamlı halka

Una değer katma misyonuyla 32 yıldır faaliyet gösteren Doruk Şirketler Grubu, Komşufırın projesiyle ekmek geleneğine üçüncü nesil fırıncılık  yöntemleriyle farklı bir boyut kazandırdı. Komşufırın'larda, gıda teknolojisinin, üretim ve dağıtım yöntemlerinin son olanaklarını kullandıklarmı belirten Komşufırın Yönetim Kurulu Başkanı Hasip Gençer, "Doruk Grubu'nun tarlada başlayıp sofrada sona eren yolculuğunun ulaştığı son ve en anlamlı halka Komşufırın oldu" diye konuştu.

130 farklı ürün sunuyor

Komşufırm'da geleneksel lezzetlerin yanında yenilikçi lezzetleri, her gelir seviyesine uygun erişilir fiyatlarla sunduklarını belirten Hasip Gençer, ekmekler, atıştırmalıklar, tatlılarımız, ekmek arası ve üstü lezzetler ile paketli ürünlerden oluşan 130 farklı ürün sunduklarını söyledi. Komşufırın'ın İstanbul'da 24 mağazaya ulaştığını ifade eden Hasip Gençer, "Toplam 90 mağazaya hizmet verebilecek kapasiteye sahibiz. 2010 Mart'ta 350 mağazaya hizmet verebilir güce ulaşacağız" dedi.

Eski ile yeniyi birleştirdi

Hasip Gençer, Komşufırın'la birlikte üçüncü nesil fırıncılık anlayışım getirdiklerini belirterek şöyle konuştu: "Birinci nesil fırıncılıkta mahalle fırınları vardı, üretim teknikleri babadan oğula geçiyordu. İkinci nesilde üretim fabrikaya taşmdı. Üçüncü nesilde ise iki anlayış harmanlandı. Uluslararası standartlarda üretim teknikleriyle ürün çeşitliliğinin esas olduğu fırıncılık anlayışına geçildi. Bu anlayışta tüketicilere günün her saatinde fırından henüz çıkmış, taze ve sıcak ürünler sunabiliyoruz."

20 milyon liralık yatırım

Komşufırın için bugüne kadar 20 milyon lira civarında yatırım yapıldığını belirten Gençer, yıl sonuna kadar 35 mağaza açacaklarını, 2013'e kadar Türkiye çapmda 350 mağazada hizmet vermeyi planladıklarını söyledi. Hasip Gençer, "350 mağazaya ulaştığımızda yatırımlarımızın 100 milyonu geçmesi öngörülüyor. Amacımız Türkiye coğrafyasına binli sayılarda yayılarak, en büyük fırıncılık zinciri haline gelmek. 2011 yılında İstanbul sınırlarını aşıp farklı illerde varlık göstermeyi arzuluyoruz" dedi.
Posta