28 / 04 / 2024

LC Waikiki Peru’daki ilk mağazasını ağustosta açıyor!

LC Waikiki Peru’daki ilk mağazasını ağustosta açıyor!

LC Waikiki 2020’de bin 500 mağazalı ve 10 milyar dolar cirolu, Avrupa’nın en büyük  üç moda perakende markası arasında yer almak istiyor…



Şube ağını genişletmeye devam eden LC Waikiki, Peru'daki ilk mağazasını ağustosta açıyor.

Forbes Dergisi'nin bu ayki sayısında yer alan habere göre; dünya genelindeki birinci mağazasını 13 Şubat’ta Ukrayna, Kiev’de açan LC Waikiki’nin yönetim kurulu başkanı 59 yaşındaki Vahap Küçük, hikayelerini anlatırken Çinli çiftçilerin bambu yetiştirme sürecinden örnek veriyor.

“Bambu ağacının önüne tohumu ekilir, sulanır ve gübrelenir. Aynı işlem her yıl usanmadan uygulanır. Ancak beşinci yılın sonunda bambu yeşermeye başlar ve altı haftada yaklaşık 27 metre boyuna ulaşır. LCW’nin arkasında da böyle bir emek, tecrübe ve planlama var.” diyor.

LC Waikiki Peru’daki ilk mağazasını ağustosta açıyor!

Yurtdışındaki ilk mağazasını 2009’da Romanya’da açan LC Waikiki bu gün üç kıtada 47 ülkede, bin mağaza ve bin mağaza ve 47 bine aşkın çalışan ile hizmet veriyor. Bu mağazaları hatda 15 milyon kişi ziyaret ediyor. Türkiye’de ise markanın 78 kentte 48 mağazası var. LCW 2009’da 15’İ yurtiçinde olmak üzere 110 yeni mağaza açtı. Bir önceki yıla göre yüzde 30 büyüme ile 21,2 milyar lira ciroya ulaşanLCW’de 2019’da yaklaşık 514 milyon ürün satıldı. Cironun 656 milyon lirası e- ticaretten geldi. Kadınlara yönelik iç giyim ürünlerinin satışa sunulduğu “LCW Dream” mağazalarında 2019’da hayata geçtiği hatırlatan Küçük, bu yıl 10-15 milyon dolar yatırım yaparak mağazlarının sayısını 60’ın üzerine çıkarmayı planladıklarını söylüyor.

1988’de küçük bir atölyede fason üretim yaparak başlayan LC Waikiki’nin hikayesi Vahap Küçük’ün elinde bir moda devine dönüştü. 90’ların başında stratejisini bayilik üzerine kuran LCW, 1997’de Küçük’ün Fransız ortaklarından markayı satın almasıyla beraber yurtiçinde ve yurtdışında kendi mağazaları ile büyümeye başladı. Küçük büyümeye hız kesmeden devam etmek istiyor. 2020’için hedefi 115’i yurtdışında olmak üzere 130 yeni mağaza açmak ve yüzde 32 büyüme ile 28 milyar lira ciroya ulaşmak. Marka Ağustos’da yeni bir kıtaya giriş yapacak ve Peru’da ilk mağazasını açacak.

Küçük, Türkiye dahil 18 ülkede pazar lideri olduklarını söylüyor. Ama bu başarı kendisi için yeterli değil. Zira o LCW’nin 2023’te Avrupa’nın en başarılı markalarından biri olmasını istiyor ve 10 milyon dolar ciroya ulaşmayı hedefliyor.

LC Waıkıkı 1000’inci mağazasını Ukrayna’da açtı!


Geri Dön