Genel

Mapic, Türk inşaat şirketleri tarafından yoğun ilgi görüyor!

Fransa'nın Cannes şehrinde her yıl düzenlenen perakende ve inşaat fuarı 'Mapic'e bu yıl Türk markaları çıkarma yapacak. Fuara Dumankaya, Simit Sarayı, Teknosa, Mavi Jeans gibi markalar katılacak...

Fransa'nın Cannes şehrinde her yıl düzenlenen perakende ve inşaat fuarı 'Mapic'e bu yıl Türk markaları çıkarma yapacak. 13-15 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek fuara Dumankaya, Simit Sarayı, Teknosa, Mavi Jeans gibi markalar katılacak. 


Fransa'nın Cannes kentinde düzenlenen dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı Mapic'e Türkler çıkarma yapacak. 2006 yılından bu yana Alkaş'ın Türkiye Temsilciliğini yürüttüğü fuar bu yıl 13-15 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek. Türk perakende ve inşaat şirketleri tarafından yoğun ilgi gören fuara Türkiye'den bu yıl 300'ü aşkın kişinin katılım göstereceği tahmin ediliyor. Bu yıl onur ülkesi olan Brezilya, Hindistan, Rusya ve Çin'in yanı sıra toplam 81 ülke Mapic'de yer alıyor ve aynı zamanda yerel pazarlara odaklanan, yeni iş olanakları arayan 2 bin 400'ün üzerinde perakendeciye de fuar ev sahipliği yapıyor. Mapic fuarına Türkiye'den Emaar Türkiye, SafGYO, Dumankaya înşaat stant ile katılım gösterirken; Rönesans ve Öncüoğlu Mimarlık da yıllardan beri olduğu gibi fuarda stantla yerini alacaklar. Bu yıl ilk defa Simit Sarayı'da fuar alamnda kendi ürünlerini katılımcıya tattırıyor olacak. Aynca ziyaretçi olarak katılımı kesinleşen birçok perakende ve gayrimenkul firmaları arasında da Mavi Jeans, Fiba Holding, İpekyol, Turkcell, ArzuKaprol, Penti, Kanyon, Teknosa, Koton ve LC VVaikiki de bulunuyor. 


Deneyimler paylaşılacak 


Mapic Fuarı'nm Türkiye temsilcisi Alkaş, Türk markalarına iş bağlantılan açısından özel fırsatlar yaratmak amacıyla bu yıl Türkiye olarak 13 Kasım akşamı uluslararası yatırımcılar ile Türk yatırımcı ve perakendecilerin buluştuğu akşam yemeği düzenliyor. Aynca, 14 Kasım sabahı da Mapic ana oturumunda AYD başkanı Hulusi Belgü'nün moderatörlüğünü yapacağı, Türkiye'ye yatırım yapan uluslararası perakende markalarının deneyimlerinin paylaşıldığı bir oturum ve yine aynı gün içinde dünyada Türk markaları, geleceğe bakışları ve büyüme stratejilerinin konuşulduğu bir oturum düzenlenecek. 



Star