Genel

Modd Group 2019'da 300'den fazla marka ile yüzde 35 büyüdü!

MODD Group CEO’su Cem Has 2020 hedeflerini anlattı. Şirket 2020’de 400 markaya hizmet vererek 15 milyon TL’lik ciroya ulaşmayı hedefliyor.

Türkiye’nin önde gelen 300’den fazla markasına hizmet veren MODD/group, reklam ajansı olarak 2019 yılını yüzde 35 büyüme ile tamamladı. Şirket 2020’de 400 markaya hizmet vererek 15 milyon TL’lik ciroya ulaşmayı hedefliyor.

Tam hizmet reklam ajansı ve girişimcilik merkezi olarak faaliyet gösteren MODD/group’un 2019 yılını yüzde 35’lik büyümeyle tamamladı. MODD/group’un 2019’da oldukça agresif bir büyüme sergilediğini vurgulayan MODD Group CEO’su Cem Has, "Sahip olduğu ekibi büyüterek, iş potansiyelini artıran şirketimiz 2019’da 3 yeni şirket ile faaliyet alanını genişletti. Gerek ciro gerekse de istihdam olarak yılı yüzde 35’lik büyümeyle tamamladık. Grup olarak geçtiğimiz yıl 3 yeni girişime imza attık." dedi.


360 Proje Pazarlama İle 1 Milyar TL’lik Portföy’e Sahibiz

MODD Group CEO’su Cem Has açıklamalarına şu şekilde devam etti,"Bunlardan ilki olan 360 proje pazarlama, alanında uzman yatırımcılar ve profesyoneller ile birlikte kuruldu. Yeni şirketimizde markalı konut projelerinin satış ofisi yönetimlerini gerçekleştiriyoruz. Bugün 1 milyar TL’lik gayrimenkul portföyünün tek yetkili satış ve pazarlama şirketi olarak hizmet veriyoruz. 2020 hedefimiz 3,5 milyar TL’lik portföyü yönetir hale gelmek.”

Türkiye’deki tüm konut projelerini tek çatı altında topladık
 

2019’un son çeyreğinde Projeskop markasını hayata geçirdiklerini belirten Has, “Projeskop ile ülkemizdeki tüm konut projeleri tek çatı altında toplayarak, güncel bilgileri, ödeme planları ve kampanyaları tüketiciler ile buluşturuyoruz. Yabancı yatırımcıya yönelik kurulan Projesope markası ile de yabancı yatırımcıları da yine aynı hizmetlerden faydalandırıyoruz. Projeskop tüm bu emlak danışmanlığı faaliyetlerini yürütürken Türkiye’nin en yenilikçi emlak platformu olan Zingat’ın da premium üyesi oldu."şeklinde konuştu.

Sağlık turizmi alanında da büyüyecek

MODD Group CEO’su Cem Has; "2019’da faaliyet alanlarımıza eklenen diğer bir marka ise Findmedica oldu. Sağlık sektöründeki reklam ajansı tecrübelerimizi bir araya getiren Findmedica, sağlık turizmi pazaryeri olarak hizmet verecek. Türkiye’deki sağlık turizminin geleceğine inanan ekibimiz, alanındaki profesyonel yatırımcılar ile 2020’de çok hızlı büyümeyi planlıyor" ifadelerini kullandı.

Hedefimiz 2020’de 400 marka rekorunu kırmak

2020 hedefleri hakkında da konuşan Cem Has şunları söyledi; "Bünyemizdeki 300’den fazla marka ve aramıza yeni katılacaklar için fark yaratan işler hayata geçirerek, Türkiye’nin markalarını dünyaya açmayı hedefliyoruz. 2020’ye girerken dijital yapılanmamızı yeniledik. Web sitemizde ve yeni iş akışlarındaki yaptığımız düzenlemeler ile kurumsal çizgimizi yeniledik. Bu yıl özellikle pazar payımızın büyüdüğü ve dijital dünyadaki marka bilinirliğimizin arttığı bir yıl olacak. Google arama motoru optimizasyonları ve sosyal medyadaki aktif kullanımlarımız ile 2020’de MODD/group’u her yer de göreceksiniz. 50 kişilik ekiple 15 milyonun üzerinde ciro hedefleyen şirketimiz, 2020 yılında var olan grup firmalarını büyüterek dikey büyümeyi strateji benimseyecek. Hedefimiz 2020’de 400 markaya hizmet vermek. 2023’de ise 1000 marka hedefine ulaşmak."