Nişantaşı City's artık orta gelirliye de hitap edecek!
Cadde alışverişinin baskın olduğu Nişantaşı'nın merkezine açılan City's alışveriş merkezi, lüks marka karmasıyla yaşadığı ciro sıkıntısını orta gelir grubuna hitap eden marka karmasıyla değiştirerek çözdü.
Cadde alışverişinin baskın olduğu Nişantaşı'nın merkezine açılan City's alışveriş merkezi, lüks marka karmasıyla yaşadığı ciro sıkıntısını orta gelir grubuna hitap eden marka karmasıyla değiştirerek çözdü. 3 yıl önce açıldıklarında haksız eleştirilere maruz kaldıklarını ve sıkıntılı günler yaşadıklarını dile getiren Genel Müdür Kazım çizmeci, 'Ellerini vicdanlarına koymadan eleştirdiler bizi. Bu tip kupon projelerin pamuklara sarılması gerekiyor. Bugün İstanbul'a gelen turistlerin yüzde 98'i modern bir alışveriş merkezi gezmeleri için City's'e getiriliyor. Beklemeden, sebat etmeden çok kötü günler yaşattılar. Ama hiç yılmadık ve başardık' diye konuştu. AVM içindeki markaların yarısını değiştirdiklerini dile getiren çizmeci, 'İyi ki de yapmışız. Hatalarını bize yükleyen markalarla yolları ayırdık. Herkes bu kadar radikal bir değişim yapamazdı' dedi.
Haftasonu giriş sayısı 30 bine çıktı
Yapılan değişiklikler sonrası kapı girişlerinin ve cironun yüzde 50 arttığını vurgulayan çizmeci, 'Haftaiçi 20, haftasonu 30 binlere ulaştık' dedi. Mango, C&A, Koton gibi markaların çok katlı mağazalar açtığı AVM'de restoran katı ise tamamen sanat sergilerine ayrıldı. Bin 650 kişinin istihdam edildiği AVM'nin yıllık cirosu ise 745 milyon liraya ulaştı.
Sabah/Pınar çelik