29 / 12 / 2024

Obruk Gölü Park ve Seyir Alanı düzenleme işi ihalesi 30 Eylül'de!

 Obruk Gölü Park ve Seyir Alanı düzenleme işi ihalesi 30 Eylül'de!

Karatay Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü; Obruk Gölü Park ve Seyir Alanı Düzenlemesi Yapım İşini 30 Eylül 2014 tarihinde saat 10.00 'da ihaleye çıkarıyor.



Karatay Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü; Obruk Gölü Park ve Seyir Alanı Düzenlemesi Yapım İşini ihaleye çıkarıyor. Söz konusu iş 90 günde tamamlanacak. 


Obruk Gölü Park ve Seyir Alanı Düzenlemesi Yapım İşinin ihalesi; 30 Eylül 2014 tarihinde saat 10.00'da Karatay Belediye Başkanlığı - Encümen Salonu - I.Kat'ta gerçekleştirilecek. 



İHALE İLANI:


OBRUK GÖLÜ PARK VE SEYİR ALANI KARATAY BELEDİYE BAŞKANLIĞI - Evrak No: 1036


OBRUK GÖLÜ PARK VE SEYİR ALANI DÜZENLEMESİ YAPIM İŞİ


KARATAY BELEDİYE BAŞKANLIĞI FEN İSLERİ MÜDÜRLÜĞÜ


Obruk Gölü Park ve Seyir Alanı Düzenlemesi Yapım İşi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler 


aşağıda yer almaktadır.


İhale Kayıt Numarası 2014/115626


1- İdarenin


a) Adresi Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 Karatay/KONYA


b) Telefon ve faks numarası 332 350 13 13-332 350 48 25


c) Elektronik Posta Adresi

[email protected]


ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- İhale konusu yapım işinin


a) Niteliği, türü ve miktarı: Projelerinde ve Mahal Listelerinde belirtilen 5065 m2 lik


alanın düzenleme işi


Ayrıntılı bilgiye EKAP'ta yer alan ihale dokümanı içinde


bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.


b) Yapılacağı yer; Obruk Mahallesi, Karatay/Konya


c) İşe başlama tarihi: Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde


yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.


ç) İşin süresi: Yer tesliminden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.


3- İhalenin


a) Yapılacağı yer: Karatay Belediye Başkanlığı - Encümen Salonu - I.Kat


b) Tarihi ve saati : 30.09.2014-10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:


4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:


4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.


4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu 


yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,


4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya 


kayıtlı olduğunu gösterir belge,


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.


4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.


4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil 


Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin;-. t,Qmünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren 


belgeİ9Wfeİâzoft ki^Bipin noter tasdikli imza sirküleri,


4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.


4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.


4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.


4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası 


bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru 


son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.


4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:


4.3.1. İş deneyim belgeleri: Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere 


ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:


4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: 11.06.2011 tarihinde Resmi Gazetede yayımlanan Yapım İşlerinde Benzer İş Grupları Tebliğinin (A) Alt Yapı İşleri XVIII. Grup İşler benzer 


iş olarak kabul edilecektir.


4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: Üniversitelerin İnşaat Mühendisliği veya Mimarlık veya Peyzaj Mimarlığı mezunlarının, mezuniyetlerine dair diplomaları ihale 


konusu iş veya benzer işe denk sayılacaktır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:


7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karatay Belediye Başkanlığı - Plan ve Proje Müdürlüğü - 5.Kat adresinden satın alınabilir. İhale dokümanının 


posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 165 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Konya Şubesi TR74 OOOl 5001 5800 7287 


4527 31 İBAN Nolu hesaba veya Ziraat Bankası Konya Şubesi TR06 0001 0001 6836 9948 2550 01 İBAN Nolu hesaplardan birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, 


ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak 


idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi 


halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma 


tarihi olarak kabul edilecektir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.


8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karatay Belediye Başkanlığı - Plan ve Proje Müdürlüğü - 5.Kat adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da 


gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini, anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin 


tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.


12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.


13. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,20


Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir. 


İhale ilanı için tıklayın



Geri Dön