27 / 12 / 2024

Pana Yapı Cityscape'de kentsel dönüşümü anlattı!

Pana Yapı Cityscape'de kentsel dönüşümü anlattı!

Cityscape’i geride bırakan konut sektörü, verimi işbirlikleriyle döndü. Fuarı değerlendiren Pana Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Kürşat Ufuk, Brooklyn Park ve Brooklyn Life projeleriyle katıldıkları fuarda yatırımcıya kentsel dönüşümü anlattıklarını söyledi.



Dünyanın en büyük ve en önemli gayrimenkul fuarı Cityscape’i değerlendiren Pana Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Kürşat Ufuk, fuardan tüm Türk firmalarının çok verimli döndüğünü söyledi. Türkiye’nin bu yıl çok yoğun katılımla 61 firmayla temsil edildiğini ve önemli işbirliği görüşmelerinin yapıldığını ifade eden Ufuk, “Pana Yapı olarak fuara kentsel dönüşüm projesi olan ‘Brooklyn Park’ ve ‘Brooklyn Life’ projelerimizle katıldık. Fikirtepe’deki kentsel dönüşüm sürecini fuara taşımış olduk. Yatırımcılara süreci tanıtarak bilgiler verdik. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın en büyük projelerinden olan kentsel dönüşüm sürecinin önemini vurguladık, Bakanlığın yatırımcılara ve dönüşüme verdiği desteği anlattık. Özellikle Arap yatırımcıların ciddi ilgisiyle karşılaştık. Kısa zaman içinde bu fuarın meyvelerini alacağımızı tahmin ediyorum” dedi.  Bağdat Caddesi’ndeki genelde 1960’lı yıllardan kalma binaların yıkılarak yerlerine çok daha nitelikli, butik projeler yapılmaya başlandığını hatırlatan Ufuk, bu bölgenin dışında çok daha büyük ölçekli projeler geliştirdiklerini söyledi.


İstanbul avantajlı şehir

Yabancı yatırımcının İstanbul Bağdat Caddesi’ne olan ilgisine değinen Ufuk, bölgeye gelenlerin daha çok oturmak amaçlı satın alma yaptıklarını belirtti. Yabancı yatırımcıların buluştuğu Dubai Cityscape Fuarı’nın da öneminin burada ortaya çıktığını söyleyen Ufuk “Bu yıl fuarda Türk firmalar en etkin yerlerde konumlandı. Maket, etkinlik, kataloglarla projeler tanıtıldı. ‘Dubai Cityscape Global 2015’, üreticiler için büyük bir fırsat oldu. Türk firmaları, Körfez ülkelerinin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Zaten Türkiye’deki yabancı konut satışlarında Ortadoğu ve Körfez ülkelerinin ilgisi hemen göze çarpıyor. 

İstanbul’un son yıllarda marka şehir olarak Avrupa 4’üncülüğüne yükselmesi de ayrıca avantaj yaratıyor” dedi.  




Geri Dön