Saat&Saat'in hedefi 100 mağazaya ulaşmak!
Saat&Saat'in sahibi Ramazan Kaya, 100'ler kulübüne giriyor. Geçen yıl 72 mağazaya ulaşan firmanın hedefi bu yıl 100 mağazanın üzerine çıkmak
Saat&Saat işini büyüttükten sonra Danimarkalı takı markası Pandora'yı Türkiye'ye getiren ve mağazalarını açan Ramazan Kaya, bu yıl 28 mağaza daha açmaya hazırlanıyor. Halen 72 olan Saat&Saat mağazasını bu yıl 100'ün de üzerine çıkarmayı hedeflediklerini belirten Kaya, açılacak mağazalarla yaklaşık 300 kişiye iş imkanı sağlayacaklarını ve çalışan sayılarını da 1000'e çıkaracaklarını söyledi. Saat&Saat mevcut mağazaları dışında yine kendisine ait AVM ve çok katlı mağazalarda açtığı kiosklarla satış noktalarını 160'a çıkardıklarını vurgulayan Kaya, açılacak mağazalar için yaklaşık 10 milyon dolarlık bir yatırım bütçesi öngördüğünü belirtti. İç piyasa ağırlıklı çalıştıklarını ancak yavaş bir şekilde komşu ülkelere yayılma stratejisi ile İran pazarına girmeyi istediklerini belirten Kaya, 'İran pazarına bu yıl girmiş oluruz. Marka o bölgede çok tanındığı için potanisyeli yüksek' dedi. Kaya, yurtdışında mağaza açmak yerine marka satın alma fikrinin kendilerine daha yakın geldiğini, bunun için bir ekip oluşturduklarını söyledi.
JUICY COUTURE'Ü GETİRİYOR
60 ülkede 100'ün üzerinde mağazası olan Amerikalı hazırgiyim ve aksesuvar markası Juicy Couture'u da Türkiye'ye getireceğini belirten Kaya, 'Saat koleksiyonu içine yeni bir marka eklemiş olacağız' dedi. Juicy Couture aynı zamanda hazırgiyim, ayakkabı, aksesuvar, çanta, kozmetik ve takı gruplarında da koleksiyonları olan bir şirket. Kaya, saatten sonra takıları da getirme planları yapıyor. Bu yıl Hamilton markasını da öne çıkaracaklarını ifade eden Kaya, bu markaya özel kampanyalara başlayacaklarının da haberini verdi.
Sabah