Sahur saatlerinde en çok 'emlak' kelimesi arandı!
Tüketiciler, Ramazan ayında gece alışverişini tercih etti. Sahur saatlerinde en çok 'emlak' kelimesi arandı...
Tüketiciler, Ramazan ayında gece alışverişini tercih etti. Sahur saatlerinde site ve mobil uygulamalardaki toplam trafik yüzde 31 artış yaşandı.
Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; sahibinden.com'un açıklamasında, Ramazan ayıyla birlikte değişen uyku ve yeme-içme düzeni, tüketicilerin online alışveriş alışkanlıklarını da etkiledi. Sahur saatlerine kadar geçen süre olan 01.00-04.00 arasında, geçen yıla göre site ve mobil uygulamalardaki toplam trafikte yüzde 31 artış meydana geldi.
Site kullanıcıları aramalarında mobili tercih etti. Ramazan boyunca sahur saatlerinde en çok ilan görüntülenen gün 17 Mayıs olarak kaydedildi. İlan görüntülenmesinde bir önceki yıla göre iOS uygulamasında yüzde 21, Android mobil uygulamasında ise yüzde 34'lük artış oldu.
- Üç büyük şehir karavan ve dubleks ev aradı
Sahur saatlerinde en çok ziyaret edilen kategoriler Emlak, Vasıta ile İkinci El ve Sıfır Alışveriş olarak belirlendi.
Site içerisinde en çok aranan kiralık ve satılık kelimelerine ek olarak karavan ve dubleks sözcükleri de ön plana çıktı. İl bazındaki görüntülemelerde ise İstanbul, Ankara ve İzmir'i, Adana ve Bursa takip etti.