Ticari

Sanal ofisle ilgili akla gelen soruların cevabını Ritim Office verdi!

Sanal ofis, çağımızın çağdaş ve yaratıcı çözümlerinden biri. Ritim Office, sanal ofisle ilgili merak edilen her şeyi yanıtlıyor...

İş dünyasında “kendi gemisinin kaptanı olmak” için atılan tüm adımlar heyecanlı olduğu kadar dikkat de gerektiren hamlelerdir. Yeni bir şirket ve yeni bir girişim, her ne kadar yeni umutlar ve fırsatlar gibi olumlu yönleriyle göz kamaştırsa da aynı zamanda “yeni riskler ve yeni maliyetler” anlamına da gelir. Bu durumun ilk adımda karşımıza çıkan yönü ise elbette maliyetler bölümü.

Bir şirket kurmak yasal prosedürler dışında iş yeri ile ilgili maliyetler gibi birtakım ek kalemleri de beraberinde getiriyor. Ancak bu konuyla ilgili çağdaş ve yaratıcı çözümler üreten “iyi fikirler” de var. “Sanal ofis” bunlardan biri...

En genel tanımı ile sanal ofis, size kiralanan ve şirketinizi kurabileceğiniz adres olarak kullanabildiğiniz bir iş yeri. Şirket sahibinin dilediği yerden, dilediği zaman dilimlerinde ve özgürce çalışmasını sağlayan sanal ofis, tamamıyla yasal ve "gerçek” bir şirket adresi. Yani “kağıt üstünde, sahte, yasa dışı” bir kavram değil. Bugün sanal ofis ile şirketini kurarak iş hayatına başlayan ve çalışmalarını sürdüren tüm şirketler ilk günden beri yasal tüm prosedürleri yerine getirmiş ve devletin tüm kurumları tarafından kabul görmüştürler.

Aslında sanal ofisle ilgili o kadar çok soru var ki ortalıkta, sonunda bu konunun uzmanlarından biri, Ritim Office, bu konuda akla gelebilecek tüm sorulara toplu olarak cevap verme ihtiyacı hissetmiş. Ritim Office'in web sitesinde yakın zamanda yayınlanan makalede, sanal ofisle ilgili merak edilen tüm sorulara yetkin bir ağızdan, detaylı açıklamalar ve cevaplar bulmak mümkün.

İstanbul Anadolu Yakası’nda artık iş merkezlerinin gözde lokasyonu olarak ünlenen Maltepe bölgesinde hazır ofis, sanal ofis ve paylaşımlı ofis kiralama gibi çağdaş çözümler sunan Ritim Office, 2019 yılından bu yana hizmet veriyor.

Elbette bu konuda herkesin zihnini kurcalayan şeylerin başında maliyetler geliyor. Yani kısaca söylemek gerekirse; “bu iş kaça çıkıyor?” Hemen söyleyelim, sanal ofisle iş hayatına başlamak, özellikle yeni kurulan firmalar için “en ekonomik” çözüm. Sadece şirket kurmak için bir zorunluluğu yerine getirmek üzere geleneksel bir ofis kiraladığınızda önünüze gelecek kira, stopaj vergisi, faturalar, aidatlar, telefon gibi giderlerin yerine tek bir kiralama bedeli ile bütün bunlardan kurtulmuş oluyorsunuz. Rakamlar da emin olun son derece makul seviyede.

Ayrıca hepsi bununla da kalmıyor. Sanal ofis kiraladığınızda, şirketiniz için profesyonel bazı destek hizmetlerini de alabiliyorsunuz. Örneğin, postalarınızın, kargolarınızın teslim alınıp sizin için saklanması, şirketinize gelen telefonların uzman resepsiyonistler tarafından sizin adınıza cevaplanması ve dilerseniz santral üzerinden cep telefonunuza yönlendirilmesi, sizin adınıza mesajların alınıp dilediğinizde size aktarılması gibi birçok özel hizmetten de faydalanabiliyorsunuz.

Bütün bunlara ek olarak RitimOffice’in size sunabileceği bir başka avantaj da, gelişen iş hacminize göre büyüme ihtiyacı ortaya çıktığında farklı boyutlardaki, paylaşımlı ofis, toplantı odası ya da şirketinize özel hazır ofis alternatifleriyle, aynı adreste çalışmaya devam edebilme fırsatı. Özetle söylemek gerekirse, sanal ofisle ilgili aklınızda olan ya da olmayan tüm soruların cevapları için Ritim Office'in web sitesini ziyaret etmeniz, “iyi bir fikir”.

http://ritimoffice.com/

https://ritimoffice.com/sanal-ofis/

https://ritimoffice.com/sanal-ofisle-ilgili-her-sorunun-cevabi/