Diğer butik otellerden farklarının kış sezonunda da hizmet vermek olduğunu söyleyen Koçaş, Bodrum’un ikinci St. Tropez olma yolunda ilerlediğini ifade ederek, “Türkiye’nin ilk Small Luxury Hotels üyesi olan otelimiz, bugün Bodrum için çok özel bir konumdadır. Destinasyon pazarlaması konusunda Antalya başarılı bir örnek oldu. Bölgenin kuvvetlenmesi için destinasyon pazarlamasına ağırlık verilmesi gerekiyor. Burada en etkin yol sezonun uzatılması olacaktır. Bodrum öncelikle charter bölgesi olmaktan çıkarılıp tarifeli uçuşların olduğu bir destinasyon haline getirilmelidir. Ek olarak bölgede var olan kaynakların golf ve yatçılık gibi alanlarda geliştirilmesi büyük önem taşımaktadır. Bodrum’u Fransa’nın yelkencilik ve turizm anlamında en çok ziyaretçi çeken St. Tropez’e dönüştürmeyi hedefliyoruz” dedi.
Star