Genel

Seranova 2013'te üretimin yüzde 50'sini ihraç edecek!

İhracatla büyüme stratejisi doğrultusunda her alanda atılım gerçekleştiren Seranova, 2013 yılında üretiminin yüzde 50'sini ihracata yönelik gerçekleştirecek...


İhracatla büyüme stratejisi doğrultusunda her alanda atılım gerçekleştiren Seranova, 2013 yılında üretiminin yüzde 50'sini ihracata yönelik gerçekleştirecek. Seranova'nın hedef olarak belirlediği pazarların başında Ortadoğu, Kuzey Amerika ve Afrika yer alıyor.


Türkiye'nin önde gelen seramik kuruluşları arasında yer alan Seranova, 2013 yılında yeniden yapılanma sürecini tamamlayarak büyük bir atılım gerçekleştirdi. Kurumsal açıdan yenilenen ve satış sonrası hizmet anlayışında fark yaratarak hizmet kalitesini daha da yükselten Seranova, üretiminin yüzde 35'ini ihracata yönelik gerçekleştirirken, ihracata yönelik büyüme stratejisi doğrultusunda 2013 yılında bu oranı yüzde 50 hedefine çıkardı.

 

Üç kıtaya ihracat çıkarması

Türkiye'nin ekonomik gelişmesinde lokomotif rol oynayan seramik sektörünün büyük bir atılım içinde bulunduğunu ifade eden UMPAŞ Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Hilmi ALPER, yakın zamanlara kadar sektörün yurtdışında tasarım aldığını, ancak bugün yurtdışına tasarım sunar hale geldiğini belirterek, bunun en iyi örneklerinden birinin Seranova olduğuna vurgu yapıyor. Seranova'nın bu yıl yer aldığı uluslararası fuarlarda büyük ses getirdiğini dile getiren ALPER, AR-GE'ye ve tasarıma verdikleri önemin karşılığını aldıklarını ve önemli anlaşmalara imza attıklarının altını çiziyor. 

 

2013 yılı içerisinde başta Ortadoğu ülkeleri, ABD, Kanada ve Afrika pazarları olmak üzere Seranova'nın ciddi bir ihracat hamlesini gerçekleştireceğini ifade eden ALPER, ileri teknolojiyle üretilmiş Seranova ürünleri kadar satış sonrası hizmetlerde de fark yarattıklarını, yakaladıkları hızlı büyüme trendini sürdürme yönünde yeni yatırımlara hız verdiklerini de kaydediyor.