Genel

Seranova Seramik'in hedefi ihracatı katlamak!

Türkiye'nin en büyük ilk 10 seramik kuruluşu arasında yer alan Seranova, yeniden yapılanma sürecini tamamlayarak büyük bir atılım gerçekleştirdi...


2012-2013 yılları arasında gerçekleştirdiği büyük dönüşüm ve yenilikçi vizyonuyla yeniden yapılanma sürecini tamamlayan Seranova, bayilik sisteminden bayi konseptine, modern tasarım anlayışından yenilikçi ürün gruplarına kadar kurumsal açıdan her alanda tepeden tırnağa yenilenerek zirveye koşuyor. Bir dünya markası olarak konumunu güçlendiren Seranova, yenilenen vizyonu doğrultusunda dünya genelinde çok daha geniş pazarlara açılmayı hedefliyor.


Hedef ihracatı katlamak 

Kalitesi ve tasarım gücüyle bugün uluslararası arenalarda tescil edilmiş bir Türk markası olarak öne çıkan Seranova, halihazırda üretiminin en az yüzde 35'ini ihracata yönelik gerçekleştiriyor. İhracat hedefleri doğrultusunda özellikle ABD, Ortadoğu ve Afrika pazarlarına odaklanan Seranova, söz konusu pazarlarda modern ve yenilikçi tasarımlarıyla yer alarak marka bilinirliğini ve pazar payını artırmayı hedefliyor.


Seranova'nın seramik sektöründe Türkiye'nin ilk 10 markası arasında yer aldığını dile getiren Seranova Pazarlama Müdürü Nilgün TUGAYKAN, önemli yatırımlara imza attıklarını, hızlı bir büyüme stratejisini benimseyen Seranova'nın önümüzdeki birkaç yıl içinde mevcut pazar paylarını iki katına çıkarmayı hedeflediğini ifade ediyor. 

   


SERANOVA - 2000 yılında yatırımlarını tamamlayarak üretime başlayan Seranova Seramik, ilk yıllarda 2 milyon m2/yıl olan üretim kapasitesini yeni yatırımlarla 11 milyon m2/yıl'a çıkarttı. Seramik sektöründeki yenilikleri hayata geçiren Seranova Seramik, gerek iç gerekse dış pazarlarda aranılan marka olma özelliğini sürdürülebilir kılmak için sürekli gelişimi ve büyümeyi hedeflemektedir. Uşak'ta 50.000 m²'si kapalı, 480.000 m2 açık, toplam 530.000 m²'lik bir alanda yer ve duvar karoları üreten Seranova Seramik,
6 milyon m² yer ve 5 milyon m² duvar olmak üzere toplam 11 milyon m²'lik üretim kapasitesine sahip bulunmaktadır. Yer seramiğinde tek pişirim, duvar seramiğinde hızlı çift pişirim teknolojisini kullanan Seranova Seramik, yer ve duvar karolarında TS EN 14411 standardına uygun üretim gerçekleştirmektedir. Üretiminin en az yüzde 35'ini ihracata yönelik olarak planlayan ve bu plan doğrultusunda ihracat yapan Seranova Seramik, seramik ürünlerinin Avrupa ülkelerinde serbest dolaşımını sağlayan CE işaretleme deklarasyonunda ilk bulunan kuruluş olma özelliğine sahiptir. Seranova Seramik, üretimde ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi'ni, çevreye duyarlılığının gereği olarak ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi'ni uygulamaktadır. 2012-2013 yılları arasında gerçekleştirdiği büyük dönüşüm ve yenilikçi vizyonuyla faaliyetlerini Seranova adıyla sürdürme kararı alan kuruluş, dünya ülkelerinde parlayan bir Türk markası olmayı hedeflemektedir.