Genel

Silverline, Turquality Destek Programı'na dahil oldu!

Türkiye'nin ihracatta ilk 500 firması arasında yerini alan ve bugün 5 kıtada 60 ülkeye ihracat gerçekleştiren Silverline Ankastre, global ligde yükselme hedefine önemli katkı sağlayacak Turquality Destek Programı'na dahil oldu...

Türkiye Ankastre Mutfak Ürünleri Sektörünün genç oyuncusu Silverline Ankastre, global ligde yükselme hedefine önemli katkı sağlayacak Turquality Destek Programı'na dahil oldu... Türkiye'nin ihracatta ilk 500 firması arasında yerini alan ve bugün 5 kıtada 60 ülkeye ihracat gerçekleştiren Silverline; 2006'da halka açılarak yaptığı ilk markalaşma atağının ikincisini Turquality ile yapıyor... Silverline, Turquality'nin verdiği 5 yıllık destek süresi sonunda, 100 ülkeye ihracat yapan bir dünya markası olmayı hedefliyor...


Türk firmalarının yurtdışında markalaşma hedeflerine katkıda bulunmak için kurulan Turquality Destek Programı'na katılan, Avrupa'nın 5 büyük aspiratör ve davlumbaz üreticisi arasında yer alan Silverline Ankastre, yeni coğrafyalar, yeni ülkeler ve yeni pazarlar peşinde...  

Geçtiğimiz yılı 48.5 milyon Dolar ihracat ile kapatan Silverline,  yeni açıklanan 2013 yılı Türkiye'nin ihracatta ilk 500 firması sıralamasında 415. sırada yerini aldı... Silverline Ankastre'nin Turquality Destek Programı'na katılımı ile ilgili konuşan Silverline CEO'su Mustafa Laçin " bundan 20 yıl önce başlayan serüvenimizde, ilk günden itibaren hedefimiz dünya markası olmak için emin adımlar ile ilerlemekti... Bugün heyecanını taşıdığımız Turquality süreci ile; bugüne kadar izlediğimiz yol ve geliştirdiğimiz stratejinin ne kadar doğru olduğuna bir kez daha hep birlikte şahit olduk... Genç yaşımızın etkisi, dinamizmimiz, teknolojimiz, kalitemiz ve tasarımlarımızla bir taraftan dünya markaları ile yarışırken diğer taraftan global markaların girmek için büyük çaba sarfettiği Türkiye Ankastre mutfak ürünleri pazarında başarılı bir şekilde, pazar payımızı artırarak, yolumuza devam ediyoruz” dedi.


Silverline Ankastre CEO'su Mustafa Laçin "Global Düşünüp Yerel Hareket Edeceğiz"...


Dünya üzerinde 3100 noktada tüketicisiyle buluşan Silverline'ın, Hindistan, Avustralya, Arjantin, ABD, İrlanda, İspanya, Ekvador, Bahreyn, Fransa, Kolombiya, İtalya, Moritanya, Nijerya, Norveç, Yeni Zelanda, Tayland, Tayvan, Ürdün, İngiltere, Almanya ihracat gerçekleştirdiği ülkeler arasında yer alırken, Danimarka, Fas, Irak pazarında ise showroomları aracılığı ile kullanıcılarına ulaşıyor... Girdiği pazarlarda güçlü konumda yer alan Silverline, showromları bulunan,  Danimarka pazarında yüzde 13, Fas'ta yüzde 12 pazar payına sahipken Irak'ta ise ankastre pazarının lider markaları arasında yer alıyor.


Turquality Destek Programına dahil olmasının ardından şirketin markalaşma stratejisi hakkında bilgi veren Mustafa Laçin “bugünden sonra, Turquality programının destekleri ile hayallerimize daha hızlı koşma fırsatı buluyoruz. Yapacağımız marka yatırımlarını daha fazla ve daha kısa sürede yaparak, bu süreci layıkıyla yönetip, global markalar karşısında fark yaratmak istiyoruz. Dünya pazarındaki markalaşma yatırımlarımızı artırmayı ve 2018 yılına kadar ihracat hacmimizi 3 kat büyütmeyi planlıyoruz. Öncelikli hedefimiz, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde pazar payımızı ve marka bilinirliğimizi artırmak. Bu hedefe gitmek için, söz konusu ülkelerde dağıtım kanalını çeşitlendirip güçlendirerek, Silverline Exclusive Shop sayılarını artıracağız. Faaliyette olduğumuz ve yeni gireceğimiz ülkelerde "Global düşünüp yerel hareket etme" stratejisi üzerinden yürüyerek yerel reklam çalışmaları yapacağız.