29 / 04 / 2024

Sinpaş GYO, Shopping Fest'e 2 milyon dolar ayırdı!

Sinpaş GYO, Shopping Fest'e 2 milyon dolar ayırdı!

Sinpaş GYO İcra Kurulu Başkam Ömer Faruk çelik, 'İstanbul'un dünya şehri olma yolunda bu  İstanbul Shopping Fest  ilk adım oldu. Biz de bu toplamda festival için 2 milyon dolarlık bütçe ayırdık. Bu rakam festival için çok önemli' diye konuştu...



 
Tasarım Yarışması'yla İstanbul Shopping Fest'in en büyük ödüllerinden birini verecek olan Sinpaş GYO İcra Kurulu Başkam Ömer Faruk çelik, 'İstanbul'un dünya şehri olma yolunda bu festival ilk adım oldu. Biz de bu proje ile birlikte yanşmayı kazanana bir daire vereceğiz. 270 bin TL'lik bu dairenin yanı sıra toplamda festival için 2 milyon, dolarlık bütçe ayırdık. Bu rakam festival için çok önemli' diye konuştu.

Harekete geçiriyor

İstanbul'un sadece Türkiye'nin değil Ortadoğu, Avrupa ve Rusya için hem ticaret, hem turizm, hem finans hem de gayrimenkul merkezi olabilecek potansiyele sahip bir şehir olduğunu dile getiren Ömer Faruk çelik, şöyle konuştu: 'İçinde bulunduğu potansiyel ile bölgenin yıldızı olmalı diye düşünüyoruz. Komşu ülkelerden ve Avrupa'dan buraya daha çok ziyaretçi gelmeli ve bu kişileri sadece alışveriş için değil, yatırım ve ticaret için de çekmeliyiz. Shopping Fest'i bunun için önemli bir adım olarak gördük ve Sinpaş GYO adına ana sponsor olarak destek veriyoruz. Shopping Fest'in alışveriş konsepti ile perakende sektöründe lokomotif olup diğer sektörleri de harekete geçireceğini düşünüyoruz.'

Shopping Fest'in iyi bir başlangıç yapması durumunda İstanbul'un Dubai, Londra, Paris gibi bir marka olabileceğini dile getiren Ömer Faruk çelik, şu değerlendirmeyi yaptı: 'İstanbul bulunduğu bölgede yıldız olursa hem İstanbul hem Türkiye hem de yaürımcılar kazanır. Marka şehirleri iyi gözlemlediğinizde bu şehirlerde sadece oranın yerli halkının yaşamadığım her ülkeden yatırıma, finansçı çok sayıda yabancının olduğunu görürsünüz. Shopping Fest bu dönemde İstanbul'a gelen ziyaretçi sayısını yaptığı etkinlik ve tanıtımlarla artırmayı hedefliyor.'

Shopping Fest rüzgarı

Shopping Fest rüzgarı ile perakende sektörünün ciddi bir ticaret hacmi oluşturacağım anlatan Ömer Faruk çelik, 'Buna gelecek yıl turizm sektörü de destek vermeli. Finans ve gayrimenkul sektörleri de bu harekete katılırsa İstanbul'un ziyaretçi ve yatınma sayısı ciddi oranda artacak ve bundan herkes kazançlı çıkacak diyebiliriz' diye konuştu.

Vitrin Tasarım Yarışması nedir

Yanşmaya katılan firmalar, 'İstanbul' temalı vitrinlerini markalanna ait ürünlerle tasarlıyor. İstanbul temalı 23 adet vitrin Taksim, Nişantaşı, Bakırköy, Eminönü ve Kadıköy gibi önemli merkezlere yerleştirilecek. İstanbul'u renklendirecek bu vitrinleri kısa mesaj yoluyla oylayanlar arasında bir çekiliş yapılacak, ve bir talihli, İstanbul'un 2. Boğaz'ı olan Bosphorus City projemizden ev sahibi olacak.

123 farklı vitrin tasarımı bir arada sadece Sinpaş GYO tanıtım noktalarında ve Sinpaş GYO web sitesinde yer alacak.

şžansını denemek isteyen herkes vitrin tasarımlarına buradan toplu olarak ulaşabilecek ve beğendiği vitrinin marka adım SMS göndererek çekilişe kolayca katılabilecek.

Shopping Fest


Geri Dön