Sinpaş GYO yeni bir kitap çıkardı!
Hazırladığı projelerle konut sektörünün lideri olan Sinpaş GYO, birbirinden ilginç kitapları da meraklısıyla buluşturmaya devam ediyor. Philip Kotler"in kaleme aldığı ve yeni pazarlama trendini anlatan Pazarlama 3.0 Sinpaş GYO Kitapları arasına katıldı
Hazırladığı projelerle konut sektörünün lideri olan Sinpaş GYO, birbirinden ilginç kitapları da meraklısıyla buluşturmaya devam ediyor. Philip Kotler"in kaleme aldığı ve yeni pazarlama trendini anlatan Pazarlama 3.0 Sinpaş GYO Kitapları arasına katıldı.
Modern pazarlamanın kurucusu ve pazarlama literatürünün bir numaralı ismi Sinpaş GYO yeni kitabı Pazarlama 3.0, Sinpaş GYO Kitapları arasına katıldı. Dünyadaki hızlı değişimin, tüketicilerin davranışlarını, dolayısıyla da pazarlama trendlerini değiştirdiğini belirten Philip Kotler yeni kitabında İnsan merkezli olup aynı zamanda kar etmek mümkün müdür sorusunun cevabını arıyor.
Son 60 yıl içinde pazarlamanın ürün merkezli (Pazarlama 1.0) olmaktan tüketici-merkezli (Pazarlama 2.0) olmaya yöneldiğini belirten Kotler, Pazarlama 3.0"ın şirketlerin tüketici-merkezli olmaktan insan-merkezli olmaya doğru kaydıkları ve karlılığın kurumsal sorumlulukla dengelendiği aşama olduğunu savunuyor.
Pazarlamanın efsane ismi Kotler, kitabında katılım ve işbirliğine dayalı bu yeni çağda, iş dünyasına şekil veren üç büyük kuvvete göz atarak yeni kuralları açıklıyor. Bazı kilit uygulamaların, yeni iş modellerinin ve ana trendlerin açıklandığı, Sinpaş GYO Kitapları"nın yeni üyesi Pazarlama 3.0 bir adım öne geçmek isteyen herkes için stratejik bir başlangıç noktası olacak.
Sinpaş GYO Kitapları arasında Pazarlama 3.0ın yanı sıra ;
Philip Delves Broughton"un Harvard Business School"da Size Ne Öğretirler,
Daniel Gilbert"in Mutluluk Üzerine çeşitlemeler,
Howard Gardner"ın Geleceği İnşa Edecek 5 Zihin adlı kitapları da bulunuyor.
Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler
Sinpaş GYO'dan Kotler kitabı
Sinpaş GYO, birbirinden ilginç kitapları meraklısıyla buluşturmaya devam ediyor. Pazarlamanın efsane ismi Philip Kotler'in kaleme aldığı ve yeni pazarlama trendini anlatan 'Pazarlama 3.0' Sinpaş GYO Kitapları arasına katıldı. Dünyadaki hızlı değişimin, tüketicilerin davranışlarını, dolayısıyla da pazarlama trendlerini değiştirdiğini belirten Philip Kotler yeni kitabında 'İnsan merkezli olup aynı zamanda kar etmek mümkün müdür' sorusunun cevabını arıyor. Son 60 yıl içinde pazarlamanın ürün merkezli (Pazarlama 1.0) olmaktan tüketicimerkezli (Pazarlama 2.0) olmaya yöneldiğini belirten Kotler, Pazarlama 3.0'ın şirketlerin tüketici-merkezli olmaktan insan-merkezli olmaya doğru kaydıkları ve karlılığın kurumsal sorumlulukla dengelendiği aşama olduğunu savunuyor.
Sabah Emlak