28 / 12 / 2024

Soyak Müşteri Hizmetleri'nin performansı tescillendi

Soyak Müşteri Hizmetleri'nin performansı tescillendi

Soyak Müşteri Hizmetleri, IMI Conference tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen "2009 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri" - "En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi" kategorisinde ilk 5 şirket arasında yer aldı 



Sektördeki 48 yıllık deneyimiyle, iş süreçlerinde ve projelerinde mükemmelliği hedefleyen Soyak, müşteri hizmetleri alanındaki çalışmalarıyla takdir topluyor. Soyak Müşteri Hizmetleri'nin Nisan 2008 - Nisan 2009 tarihleri arasında uygulamaya aldığı "Müşteri Hizmetleri Gelişim Projesi", IMI Conferences tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen "2009 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri"nde ilk 5 proje arasında yer aldı.
Gelişen teknolojiyi takip etmek, liderlik anlayışının gereği sektörde örnek alınacak uygulamalara sahip olmak amacıyla yola çıkılan proje, 3 aşamada gerçekleştirildi. Eksik noktalar görüldü, geliştirildi ve iyileştirildi. Soyak Müşteri Hizmetleri tarafından gerçekleştirilen; strateji, iş modeli, planlama, teknoloji, operasyonel süreçler ve insan kaynakları alanlarında iyileştirmelerin yapıldığı projenin, uygulama alanlarında tedarikçi firma da yer aldı. Soyak, bu proje ile, "2009 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri"- "En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi" kategorisinde yarışacak.
Soyak, Müşteri Hizmetleri Gelişim Projesi ile yapılan iyileştirmeler sonrasında müşterilerine daha hızlı ve kaliteli etkin iletişim ile hizmet vermeyi amaçlamıştır. Bu kapsamda, Mart 2009 da gerçekleşen Soyak Evreka projesi daire teslimleri %100 müşteri memnuniyeti ile tamamlanmıştır.
Çağrı merkezi operasyonunda yapılan iyileştirmeler daire teslimleri sonrasında yapılan anket sonuçlarına yansımıştır ve Müşteri Memnuniyeti anket sonuçları da %100 olarak gerçekleşmiştir.
Soyak "Müşteri Hizmetleri Gelişim Projesi", Eylül ayının ilk haftasında "Denetim Kuruluna" sunulacak ve kategorisinde finale kalan beş firma ile yarışacak. Sonuçlar ise,      26 -27 Ekim 2009 tarihinde Lütfi Kırdar Kongre ve Fuar Merkezinde düzenlenecek olan "5. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı" nda açıklanacak.


Geri Dön