Tapu devir işlemi için randevu!
Tapu müdürlüklerinde yapılacak gayrimenkul tapu devir işlemi için öncelikle randevu alınması gerekiyor. Tapu devir işlemi için randevu nasıl alınır? İşte tapu devir işlemi için randevu sistemi...
Tapu devir işlemi için randevu!
Tapu devir işlemleri için öncelikle tapu müdürlüklerinden online olarak randevu alınabiliyor. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünün resmi internet sitesi üzerinden online yapılan randevular ile şöyle gerçekleşiyor:
Randevular seçilecek tarihte, uygun bir saat aralığında, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına göre alınabiliyor. TC Kimlik ve Tapu Senet bilgileri uyumu kontrol edilmekte ve eşleme durumunda randevu verilmektedir. Bu eşleştirme T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bilgisayar sistemi üzerinden yapılmaktadır.
Bu nedenle randevu alma işlemi sırasında Nüfus Cüzdanı ve Tapu Senedi belgeniz yanınızda olması gerekiyor.
Randevu aldığınız saat aralığından 15 dakika öncesinde başvuru yapmanız gerekmektedir. Gecikme 15 dakikayı geçerse, randevunuz iptal ediliyor.
Tapu randevu sistemine TAKBİS sisteminden sonra "telefon" ile randevu sistemi de ekleniyor.
Telefon ile randevu sistemi sayesinde işlemler için gerekli evraklar hakkında önceden bilgi alınabilecek ve yaşanan sıkıntılar anında tespit edilmesi planlanıyor.