Genel

Tapu Kadastro Alo 181 hattı yoğun ilgi görüyor!

2014 yılı Eylül ayından bu yana tapu ve kadastro konusunda vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

7/24 hizmet verme esasına göre çalışan Çağrı Merkezini 7 bin 564 kişi bilgi edinme amaçlı olarak ararken, 3 bin 959 aramada online randevu işlemleri için gerçekleştirildi.


Vatandaşlar bu hizmetle tapu ve kadastro müdürlüklerinde sıra beklemeden almış oldukları randevu saatine göre işlemlerini çok kısa bir sürede çözebiliyor.


Kurumdan yapılan açıklamada online randevu almak için arayan vatandaşların oranı toplam aramaların yüzde 33’ünü oluşturdu.


En çok tapu işlemleri soruldu


Alo 181 hattına en çok sorulan konu Tapu İşlemleri hakkında olurken 44 şikâyet başvurusu, 64 Kadastro ve 63’te teknik işlem kaydı yapıldı.


İletişim hattına en fazla arama İstanbul, Ankara, Antalya, İzmir, Bursa, Muğla, Tekirdağ, Konya, Gaziantep, Kocaeli illerinden yapıldı.


Çağrı Merkezi’nden vatandaşlara yapılan aramalar neticesinde % 94 memnuniyet oranına ulaşıldığı açıklandı.


TOKİ Haber