Genel

Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi hizmete girdi!

Bakanlık, yeni kurulan çağrı merkezi ile Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikâyetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesini amaçlıyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi olan ALO 181’e 15 Eylül tarihinden itibaren “ Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” de eklendi. Bakanlık, yeni kurulan çağrı merkezi ile Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikâyetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesini amaçlıyor.


Alo 181 ile vatandaşa yapılan hizmet sunumu daha çağdaş, etkili ve profesyonel hale geliyor. Çağrı Merkezi sayesinde internet üzerinden online alınabilen randevu talepleri artık telefonla da alınabilecek. Bakanlık, “Alo Tapu Hattı” ile “Online Randevu Sistemini” entegre ederek tek merkezden yönetilmesini hedefliyor.


Çağrı Merkezi vatandaşlara 7/24 hizmet verme esasına göre görev yapacak. Yeni kurulan Çağrı Merkezi ile çok başlılık sona erdirilerek, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü profesyonel bir yapıya kavuşması sağlanacak.


Vatandaşlar telefonla randevu almanın kolaylığı sayesinde gereksiz beklemeler ve buna bağlı olarak da birimlerdeki yığılmaların önüne geçilecek. Çağrı Merkezinden elde edilen veriler, kurum stratejilerin belirlenmesinde ve yapılacak olan planlamalarda etkin rol oynayacak.